Zealot Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 noen som har erfaringer med denne PC-en? er denne brukbar i feks: Counter-strike. noen andre bærbare maskiner å anbefale, bør fungere i CS. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Tror du bør skrive litt mer om maskinen din, sånn som Cpu, ram og skjemkort. Tror du skal klare å kjøre Cs med en 300 mhz, 32-64 mb ram og et skjermkort med 8-16 mb ram Lenke til kommentar
Zealot Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 http://www.elkjop.no/CE17227.html denne er det eg meiner Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei, har sett bedre maskiner til lavere pris. Se nøye etter. Lenke til kommentar
Glimmer Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 15:49, [L]337-Zonic skrev:Hei,har sett bedre maskiner til lavere pris. Se nøye etter. Sikker på det? Har du testet maskinen? Var det om det pris/ytelse som var spørsmålet til den som skrev inlegget? Men over til et svar på spørsmålet: Ja, det går fint ann å spille cs på den. Hentet fra elkjop.no: Intel 830MG grafikkontroller, 8 – 32 MB skjermminne tildeles dynamisk. DVS: Skjermkort minne blir delt med ram. EKS: Stiller du inn slik at pc-en bruker 32MB skjermkort, "stjeler" da skjerkortet 32mb av minnet og lar 224 mb minne være igjen til andre program. En ting som er fint på pc-en er at den har 4timers driftstid ved bruk av batteri! MVH GLIMMER Lenke til kommentar
strafix Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Bedre maskiner til lavere pris? Jeg har også vurdert denne maskinen, den hadde jo omtrent alt. IRDA, Firewire, DVD, 256MB ram, 20GB hdd, integrert lan og modem, mobile celeron prosessor på 1GHz + masse dr... i software. Hvis noen kan gi meg en bedre maskin med alt det der, til en lavere pris. Så vil jeg ha noen eksempler. Jeg har ikke funnet noen som er lavere i pris som har alt det der. Da har det vært mindre hdd / ram, cd-rom i stedet for dvd, ikke IRDA port eller firewire, enten så har OS ikke fulgt med. Jeg skal kun drive i skrivebordet, trenger ingen spillmaskin. Så den vil jeg ha så billig som mulig.. Så hvor finner jeg en billigere maskin? Øystein Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Ville nå heller ha satsa på blåtann istedet for IR... Har du sett på Recommended systems på Insperion 4100 (stygg design riktignok) Vet ikke om den har 1394. Ok, du skal hovedsakelig være på dekstop'en... Kan være bra med 30GB HD, så jeg fant denna: Fujitsu Siemens Amilio D (Genial Design) 15" TFT XGA 30GB HD 128MB RAM Intel Celeron 1,2GHz (siden du ikke har spillplaner) Kommer med Win XP Home, Works og Word står det. 18495 inkl. mva + frakt (antatt 200) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...44&GrpID=9&s=pl [ Denne Melding var redigert av: Yuri på 2002-03-05 23:04 ] Lenke til kommentar
strafix Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 hehe.. 18.000,- ja.. den var billig! :smile: Næhh........ så mye cash vil ikke jeg bruke.. Lenke til kommentar
Rabaldrian Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Beklager, men maskina (HEWLETT PACKARD XE3F4716H) har ikke Firewire. Jeg har vært på Elkjøp og skjekka... Det står feil i broskjyren. :sad: Lenke til kommentar
strafix Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Prøvde å finne denne HP pc'en på HP sine sider også jeg... men fant ikke pc'n under riktig modell navn. Så jeg tror kanskje det er flere feil... =( Dårlig av Elkjøp! Men jeg venter med bærbar til neste skoleår. Jobbe litt i sommerferien.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå