flamethower1234 Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) God dag! Klarte å kræsje i en benk i "høy" fart med sykkel på en vei/sti i går kveld som var helt mørk. Når jeg går ned på huk merker jeg det er rett før det knekker. Elles når jeg prøver å gå vanlig klarer jeg nesten det men foten henger litt så det er synlig. Jeg vurderer tanken på å stikke til legevakta men synes ikke det kan være så ille, men samtidig knekker det nesten. Ellers skrapet jeg meg minimalt på kneet og albuen på armen annet enn neseblod som ikke er relevant til saken. Hva tenker folk? Stor takk på forhånd! Endret 4. september 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ring legevakten på 116117, man bør alltid ringe før man evt drar dit, både for din del og deres del. De slipper overaskelser og du sitter å sitte hele kvelden på venterommet å vente på ledig tid. Uansett så kan de gi deg svar på om det er behov for at du kommer innom eller ikke. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Ringte de opp nå og hun sa som forventet at det er vanskelig å si noe. Jeg må gjerne komme innom om jeg vil.. Tror jeg venter et par dager I guess så ser jeg.. Endret 4. september 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Du kan jo ta det opp med fastlegen? Legevakten er jo i utgangspunktet for problemer som ikke kan vente til man kan ta det med fastlegen.. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Da drar jeg heller innom legevakten der de faktisk får gjort noe om den er skadet. Er uansett eventuelt akutelt for meg å dra etter skolen og ikke mens jeg har skole. Saken er løst^^ Takk for svar! Endret 4. september 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Det er ikke løst før vi får vite om det var skade eller ikke ^^ Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Avventer med å sjekke det et par dager som sagt^^ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Legevakten får vel ikke gjort så mye mer enn fastlegen, som legevakten jo informerer om er de egentlig bare en døgnåpen fastlege for litt mer akutte hendelser når fastlegen er stengt feks. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Fastlegen får ikke tatt x-ray da^^ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Du vil bare bli henvist til sykehus for å ta røntgen isåfall. Legevakt er kun for akutte hendelser som ikke klarer vente på time hos fastlege eller sykehus. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Er mye bedre så har egt gått over.. Da slapp jeg å styre med fastlegen og greier^^ Blir visst fest til helga da Endret 6. september 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Hvis du stiller opp hos fastlegen når kontoret åpner i morgen tidlig, vil du bli tildelt en akuttime i løpet av dagen. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Det har gått over så er poengløst å bestille time^^ 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg blingset, trodde alle innleggene var fra i dag. Men da vet du det til neste gang, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå