Strøyer Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Hei. Jeg skal bygge en sykkel til russetiden med et anlegg. Tenker å feste anlegget på en henger eller på en kasse jeg fester bak på sykkelen. Jeg vet lite om høyttalere og lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg eller lage en liste over alt jeg trenger. Er takknemlig for tips angående strøm også. Det skal være god lyd, men også bass. (man skal høre det . Helst ikke koste så mye. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 God lyd med mye bass så folk hører det uten at det koster mye går nok dessverre ikke 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Å få god bass utendørs krever godt med effekt og store høyttalere. Skal du ha strøm som holder en stund så må du nok ha noen hundre kilo med blybatterier også. Med mindre du går for lithium-batterier. Men da blir det plutselig ikke "billig" lengre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Kjøp en "boomblaster" 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) https://www.komplett.no/product/1016396/tv-lyd-bilde/baerbar-og-traadloes-lyd/baerbar-bluetooth-hoeyttaler/soundboks-2-bluetooth-hoeyttaler?gclid=Cj0KCQjwidPcBRCGARIsALM--eNGIGYYUH_2iOFur7H-gYWNNLDEPlFpFeIcbbLZ0J4Sz3XyNJjrD6MaAhO_EALw_wcB 8300,- er kanskje litt mye, men det finnes garantert rimeligere alternativer. Endret 9. september 2018 av afterall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå