Gå til innhold

Wikipedia-leken

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke den første til å gjøre det, men joda, ser poenget, selv om jeg vil mene at vi var på et lite villspor og trengte korrigering.

7

https://no.wikipedia.org/wiki/Kategori:Moskva_oblast

Er det forresten flere som sjekker mange linker på siden for å finne den "rette" som leder videre?

For jeg har inntrykk av at i hvertfall noen bare velger en vilkårlig link uten å vite om den vil føre oss videre i det hele tatt.

Jeg sjekker mange av dem for å finne ut om den jeg velger fører videre eller om det blir et blindspor.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke den første til å gjøre det, men joda, ser poenget, selv om jeg vil mene at vi var på et lite villspor og trengte korrigering.

7

https://no.wikipedia.org/wiki/Kategori:Moskva_oblast

Er det forresten flere som sjekker mange linker på siden for å finne den "rette" som leder videre?

For jeg har inntrykk av at i hvertfall noen bare velger en vilkårlig link uten å vite om den vil føre oss videre i det hele tatt.

Jeg sjekker mange av dem for å finne ut om den jeg velger fører videre eller om det blir et blindspor.

Det har jeg også brukt å gjøre nå som du først nevner det. Er det kanskje juks?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har jeg også brukt å gjøre nå som du først nevner det. Er det kanskje juks?

Jeg gjør det jeg også. Vil ikke kalle det juks. Det er uansett umulig å finne ut om vi gjør det likevel. Men jeg er helt for å gi hint om det står bom stille bare man ikke gjør det for lett, slik som i flere radioquizer hvor programlederen praktisk talt forteller svaret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...