Noldus@ Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Bensin. Slik skal det være. Som i denne videoen. Ganske likt ihvertfall. Den gikk litt fort da Lenke til kommentar
Noldus@ Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Den er nok chipet Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Kjører du bilen riktig da? Pedalen helt i bunn og drar turtallet helt opp til det røde? Lenke til kommentar
Noldus@ Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Jo. Men responsen er ikke som den skal være. Av og til våkner den og drar bra. Gjerne på lavt gir i motbakker. Men ingen regel. Den drar ikke nok. Langt ifra det som den videoen viser. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Bensinfilter byttet noen gang? Får den ikke bensin vil den ikke gå bra. Tett luftfilter vil og hemme ytelse Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Bytt olje, alle filtere, og tennplugger til å begynne med. Kjenn også om bremsene er ekstra varme. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Tror ikke det er det. Mener jeg hadde kjent igjen problemet hvis det hadde vært det. Bump* Seriøst? Man bumper ikke så kort etter siste innlegg, det er bare uhøflig. Lenke til kommentar
Noldus@ Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Jeg beklager. Lenke til kommentar
Noldus@ Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Nettopp kjøpt bilen så jeg vet ikke om filtre er byttet. Er det noe poeng med sports-luftfiltre eller senker de helsen til motoren? Skal sjekke bremsene neste gang jeg kjører. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Nettopp kjøpt bilen så jeg vet ikke om filtre er byttet. Er det noe poeng med sports-luftfiltre eller senker de helsen til motoren? Skal sjekke bremsene neste gang jeg kjører. Gir bare mere lyd på en enkel sugemotor, men alt er bedre enn ett tett filter. Senker ikke helsen noe. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Olja sportsfiltre kan knote til luftmassemåleren. Lenke til kommentar
Noldus@ Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Clutchen er vrien å løse ut. Og tar ikke så bra som den burde. Jeg mener også at den tar for langt inne. Også er den overfølsom helt ute selv om den ikke har noen koblingsfunksjon før den er langt inne. Ingen problem å gire men den kunne vært bedre. Mer kontant og gi jevnere overganger. Jeg lurer på om den slurer litt. Lurer også på om det er luft i den. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Clutchen er vrien å løse ut. Og tar ikke så bra som den burde. Jeg mener også at den tar for langt inne. Også er den overfølsom helt ute selv om den ikke har noen koblingsfunksjon før den er langt inne. Ingen problem å gire men den kunne vært bedre. Mer kontant og gi jevnere overganger. Jeg lurer på om den slurer litt. Lurer også på om det er luft i den. Dette sjekker du lett ved å starte bilen i 3 gir. Det skal gå uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå