Sarasin Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Da skjønner jeg ikke hvorfor graphic adapter tilsier 60hz? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Da skjønner jeg ikke hvorfor graphic adapter tilsier 60hz? Det er en innstilling som låser hz til 24, mange foretrekker denne innstillingen til å se film siden de er innspilt med 24fps. Kan den være aktivert på tven? Har du prøvd andre hdmi-innganger? Ellers ville jeg prøvd en annen kabel, har ikke vært borti i at kabel lager problem på så lav oppløsning men greit å bare utelukke det om du kan. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Det er faktisk ikke så sjukt mange innstillinger jeg kommer inn på i forbindelse med HDMI osv på TVen. Nå har jeg skrudd av V-sync, og da kommer jeg opp i 30 fps, og det er jo trivelig Blir nok en ny tv etterhvert med både akseptabel oppdateringsfrekvens, og også steam link. Ja, jeg har prøvd den andre HDMI-inngangen, uten hell Takker for all hjelp så langt - bare smell til hvis dere får noen crazy innfall Endret 5. september 2018 av Sarasin Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Det er veldig rart rett og slett Hvis spillet rendres i vindu som overlapper litt på begge skjermer får du ytelsetap, men kjører du i fullskjerm med 1 skjerm tilkoblet skulle ikke det bety noe. Har du prøvd å reinstallere driver? Evt. prøvd tven på en annen pc/laptop?Er gsync deaktivert?Til slutt, har du prøvd med annen kabel?Fikser ikke det saken har jeg ingen aning om hva som forårsaker det annet enn at tven er teit Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Har ikke reinstallert drivere, men holder de up to date konstant. Freesync står jo på på skjermen, men det finnes ingen freesync på tven Har ikke annen kabel å prøve med dessverre, men synes jo det er rart at den skal oppføre seg sånn, helt plutselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå