NTB - digi Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Berit Svendsen går av som sjef for Telenor Norge Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 I slike saker sier læreboknormalen at Berit Svendsen bare skulle ha tatt imot sluttpakka og "fortsatt karrieren utenfor Telenor", som det så vakkert heter. Det er eneste rette måte å agere på når du får "et tilbud du ikke kan si nei til". Power Game, heter det, Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 "-Berit Svendsen har vært en markant lederskikkelse i Telenor i en årrekke, og hun har gjort en stor innsats for selskapet og oppnådd gode resultater. Jeg har virkelig ønsket å ha med Berit videre. Jeg er lei meg for at vi ikke har lyktes med å få Berit til å ta en av disse rollene, sier Brekke." Hvorfor si noe så cliche aktig når det kommer fram i media at han ikke var fornøyd med hennes jobb og han har jobbet med å få henne fjernet fra sin stilling i lengre tid? Hvorfor ikke bare være ærlig å si det som det er? 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Bra Brekke rydder opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå