akelbo Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 EA ruller ut en demo for actionspillet på PC, PlayStation 4 og Xbox One.Fans kan prøve Anthem i begynnelsen av februar Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Man må "bare" forhåndsbestille spillet, som er utrolig dumt, eller abonnere på kjipe tjenester. Gjør det ganske lett å ignorere denne smakebiten, og heller vente noen uker på anmeldelsene :-) 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Problemet med Anthem er at det blir for likt destiny og Halo og går for langt vekk fra RPG Action spillene de har laget. Meget ambesiøst spill men fallhøyden er meget stor om spillet får lunken mottagelse. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) spennende loot og nok innhold er nøkkel her. Men er skeptisk. Er vel strengt inn som har klart loot & shoot bra. Endret 4. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Lurer på hvordan forhånds bestillingene er på anthem Vs det EA ville det skulle være, om anti EA også påvirker anthem of ikke bare BFV. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Nei takk, dette kommer aldri inn på min harddisk. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Lurer på hvordan forhånds bestillingene er på anthem Vs det EA ville det skulle være, om anti EA også påvirker anthem of ikke bare BFV. Dette er kanskje utviklet av BioWare, men med EA sin klamme hånd over så nei takk. Lenke til kommentar
Optimus_Bull Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 "EA vil gi fansen en smakebit på det kommende actionspillet." Den setningen er så feil å bruke her. EA vil ikke gi fansen en smakebit. Ikke når kravene for å kunne prøve demoen er å enten ha forhåndsbestilt spillet eller være EA/Origin Access Subscriber. Det burde heller stå noe som "EA gir fansen smakebit på visse betingelser eller krav" Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Helt vanlig blitt å låse beta og slikt til forhåndsbestillinger, men snodig å låse en demo Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 spennende loot og nok innhold er nøkkel her. Men er skeptisk. Er vel strengt inn som har klart loot & shoot bra. Vel, Bungie med Destiny... 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Warframe er også vellaget loot-and-shoot. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Vel, Bungie med Destiny... både destiny 1 og 2 hadde gigantiske mangler(null innhold) ved release. Og ble først bra etter flere tilleggspakker som man i tillegg måtte betale for. Division var og et spill som led av det samme imo. Men klart er vel subjektivt dette som det meste annet. Endret 4. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Jeg håper at Anthem blir bra. Har kost meg et par tusen timer med Destiny men har blitt mer eller mindre en solospiller siden de jeg spillte med har gått over til PC. Forstår at Anthem skal ha matchmaking på alle aktiviteter så det passer meg fint. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 spennende loot og nok innhold er nøkkel her. Men er skeptisk. Er vel strengt inn som har klart loot & shoot bra. Borderlands <3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Borderlands <3 Enig i den, selv om items kunne bli litt for random. hehe Uten at det var spesifisert i hva jeg skrev så tenkte jeg hovedsaklig på de "nye" online loot shooterne. In all fairness har jo borderlands coop, men blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Begynner å få litt mer i ukelønn så jeg burde klare å spare opp 34kr til å prøve demoen når den kommer.... 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Begynner å få litt mer i ukelønn så jeg burde klare å spare opp 34kr til å prøve demoen når den kommer.... hvis de hadde kalt det beta hadde sikkert ingen reagert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå