steinjarle Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Nå kan du forhåndsbestille BMW iX3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Næmen, må en betale køplass altså! Trodde bare dette var forbeholdt små merker som holdt på å gå konkurs ??? 9 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Betale for og kunne holde av? Wow okei. 270 hk var ikke lite nei, mer enn diesel bilen min ._. Lenke til kommentar
2LK70DN1 Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Næmen, må en betale køplass altså! Trodde bare dette var forbeholdt små merker som holdt på å gå konkurs ??? Akkurat som med Tesla er også kønummeret relativt verdiløst, fordi de kundene som velger de dyreste utgavene får bilene først. 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Næmen, må en betale køplass altså! Trodde bare dette var forbeholdt små merker som holdt på å gå konkurs Audi gjorde samme med e-tron-reservasjonene Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Audi gjorde samme med e-tron-reservasjonene Jepp, mytene knekker en etter en:p 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Akkurat som med Tesla er også kønummeret relativt verdiløst, fordi de kundene som velger de dyreste utgavene får bilene først. Ganske god verdi om en skal ha de dyreste modellene da:) forøvrig stemmer ikke dette for model 3 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Akkurat som med Tesla er også kønummeret relativt verdiløst, fordi de kundene som velger de dyreste utgavene får bilene først. Ja, forstår ikke de som gidder. Men kunder slipper kanskje å vente i tre år på bilen. 1,5-2 år er dog mer enn lenge nok. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Elbil-markedet begynner virkelig å bli spennende nå! 2 Lenke til kommentar
dizx Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ja, forstår ikke de som gidder. Men kunder slipper kanskje å vente i tre år på bilen. 1,5-2 år er dog mer enn lenge nok. Jeg gadd Du får pengene tilbake med renter om man trekker seg. Så får man sikkert en litt spesiell edition og noe annet snacks vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Jeg gadd Du får pengene tilbake med renter om man trekker seg. Så får man sikkert en litt spesiell edition og noe annet snacks vil jeg tro. Med renter? Sånn skal det være. Så er også BMW til å stole på. Lenke til kommentar
missi Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ganske god verdi om en skal ha de dyreste modellene da:) forøvrig stemmer ikke dette for model 3 Riktig. For Model 3 der trenger en ikke en gang reservere for å komme først i køen. Det holder å kjøpe den dyreste konfigurasjonen så suser du forbi alle som har ventet siden april 2016. 2 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Har fortsatt til gode å få sett ETT bilde av denne bilen i real life.. Også åpner de for forhåndsbestilling? FÅ SE DEN DA!? Lenke til kommentar
dizx Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Har fortsatt til gode å få sett ETT bilde av denne bilen i real life.. Også åpner de for forhåndsbestilling? FÅ SE DEN DA!? Real life Concept iallefall Den virkelige bilen blir nok ikke så langt unna dagens X3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå