Gå til innhold

Listhaug ny nestleder


Vaniman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at “sirkus-listhaug” er i gang igjen.

Selv om jeg forsåvidt er enig i mye av det som hun sier så er hun altfor mye selvdigger til at jeg klarer å ta henne seriøst. Hun eier ingen skam og gjør alt får å tilfredstille sin fanklubb som henger på facebok og elsker at hun sprer mest mulig dritt.

 

Veldig synd egentlig. Som mangeårig frp velger så vet jeg faktisk ikke helt hva som er målet ltil frp lenger. Dem eier liksom ikke dømmekraft eller fornuft lenger. Er bare om å gjøre å skape mest mulig bråk.

 

Jeg er fornøyd med å ha frp og høyre i regjeringen men nå virker det som at frp kanskje ikke er oppgaven voksen nok.

 

Sylvi vil garantert kjøre samme løpet som førte henne på huet ut sist gang så man får håpe at hun klarer å drite seg ut igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Riktig, ja. Vi er der. Greit. Hyggelig å prate med deg.

Tror vi kanskje bare setter strek der hvis du skal spille dum.

Nei, du må bare lære deg å skrive setninger som gir mening, hvis du vil delta i diskusjoner på et diskusjonsforum. Bare innse at det du skriver ikke gir noen mening, og det har ingenting med uenighet å gjøre. Ikke legg skylden over på leseren. Tonen i siste innlegget kan du også justere en smule.

Endret av BVB09
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lær deg å skrive, så unngår du slike pinlige situasjoner i fremtiden. Virker som at du ikke har mental kapasitet til å rette opp, eller forklare, ditt eget innlegg.

 

Det eneste som er pinlig her er å lese innleggene dine. Snakker om mental kapasitet :rofl:

 

Never go full retard.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De som har politikere med over 90 i IQ.

 

Jeg mener... Per, Sylvi, Carl...

 

Kanskje Sylvi bare spillere velgerene sine, slik Siv ser ut til å gjøre, men i Trump sitt bilde heller enn Carl sitt bilde...

Men det er bare lavmål.

 

Hva skjedde med bompengene og boligskattene de skulle fjerne..?

Dobbelt så mye av begge deler?

Jeg tror ikke du kommer til å forstå så mye om du lettvint velger å avskrive tidvis veldig suksessrike og mektige mennesker som dumme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste som er pinlig her er å lese innleggene dine. Snakker om mental kapasitet :rofl:

 

Never go full retard.

Like måte. Og bare det at du prøver å dra igang dette igjen sier en hel del om dine sosiale evner. Jeg trodde vi hadde nådd bunnen, men nei. Gratulerer.

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...