Carmex Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Hei! Jeg har nå gått 1 år på Økonomi og Administrasjon på BI ( Bachelor), Jeg har trivdes veldig godt sosialt, og trodde selv at jeg lå helt greit an faglig sett, helt til jeg kom på eksamen og sleit greit. Jeg har strøket i alle tall fagene. Bedøk, Finans, Matte og statistikk, men har B i alle de andre fagene: Markedsføring, Jus, Bedriften og Org.Pysk. Jeg er arbeidsom, men jeg tror bare at tallfag ikke er noe for meg. Bør jeg bytte over til markedsføring? Eller jobbe ekstra hardt for å stå i de andre fagene? Det blir vel bare vanskeligere nå fra 2 klasse.. Ønsker gjerne tilbakemelding fra noen som har gjort noe tilsvarene, Alle vennene mine studerer på Økad så er ikke så lett å bytte linje.. Hvordan er jobb utsiktene med en Master i Markedsføring? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Etter hva jeg har hørt er det ikke spesielt lett å få en god/relevant jobb med bakgrunn fra markedsføring. Du sier du har B i snitt i de andre fagene. Jeg vil si du bør ha nærmere A om du skal ha sjans. Så ille er det. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg har selv gått på BI (riktignok ikke markedsføring), men jeg hadde heller satset på en karriere innen varhandelen, f.eks. Rema 1000/Kiwi enn å studere markedsføring. Jobbmarkedet er ræva og mange ender tydeligvis opp som glorifiserte telefonselgere, lite gøy når du har det høye studielånet fra BI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå