Erik1234 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei! Jeg har et problem med America's army. Før den nye patchen kom, lagget det ikke og lyden var knirkefritt. Nå er det blitt det omvendte. Hva kan være gale? Dette gjelder bare alt som har med den nye patchen å gjøre...de gamle brettene lagger det ikke, bare de nye...trenger hjelp...Hvis noen kan hjelpe meg der ute, vær så snill-- Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hospital lagger for alle. Et utrolig krevende brett. Merkelig nok. Men har ingen problemer med de andre. OG lyden er likedan som i 1.9 for min del. Test med å slå av/på EAX Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 har america Army jeg å har aldri prøvd det ennå er det kult? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke AA lenger jeg.. Gidder ikke ha det heller.. Det med treninga blir for kjedelig... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Prøv dette: Gå til AAO mappa di og trykk inn på system, så inn på en fil som heter "ArmyOps" Der inne skal du finne en plass som står "CacheSizeMegs=32" Det kan hende du ikkje har akkurat 32, men det talet ganger du med 2 så skal laggen forbedre seg sier dei på AAO forumet. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke AA lenger jeg.. Gidder ikke ha det heller.. Det med treninga blir for kjedelig... Det er ikkje dritt, tar du treninga så er det eit kjempe spel! Treninga er ikkje så vanskeli heller så det er gjort på eit blunk. Ta og prøv deg ein gong til du så skal du se det er kjekt Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er treninga lang? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er treninga lang? Virker som det ettersom at folk ikke gidder fullføre den Jeg holder på og laste det ned, tror jeg kommer til å fullføre treninga uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå