Gå til innhold

WikiLeaks-medarbeider meldt savnet i Bodø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CIA/Israel igjen?

Bodø ligger nærmere Russland. Det er sikkert Putins kamerater som er på ferde.

Savnede personer er skitt, menneh, uten å fornærme noen... ...En nederlender i Bodø på vei til Trondheim... -Det er en viss fare for at han er endt opp på et tredagers nachspiel... ...Kan godt være han sitter i en sofa med skikkelig hangover og tenker; «-Pokker, skulle vært med flyet, men jeg orker ikke gå ennå. Flyet er kjørt, så jeg kan like gjerne sitte rolig litt lengre...»

(Har gjort det samme, og gjort det mot en finne på et annet tidspunkt. -Og en islending på et tidligere tidspunkt... ...Danmark er en ekte turistfelle). ??

Endret av Sandormen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Savnede personer er skitt, menneh, uten å fornærme noen... ...En nederlender i Bodø på vei til Trondheim... -Det er en viss fare for at han er endt opp på et tredagers nachspiel... ...Kan godt være han sitter i en sofa med skikkelig hangover og tenker; «-Pokker, skulle vært med flyet, men jeg orker ikke gå ennå. Flyet er kjørt, så jeg kan like gjerne sitte rolig litt lengre...»

(Har gjort det samme, og gjort det mot en finne på et annet tidspunkt. -Og en islending på et tidligere tidspunkt... ...Danmark er en ekte turistfelle).

Fyren er opplagt en "viktig" person, så det høres veldig rart ut. Familien, og Wikileaks har tydeligvis ikke hørt fra han, så jeg tror nok at noe har skjedd med han. 

Men jeg tror det er mer sannsynlig at CIA har bortført han enn Russland, hva skulle Russerne tjene på å kidnappe han montro? 

Lenke til kommentar

Tanken på at en etterretningsorganisasjon er involvert i vedkommende sin ufrivillige/frivillige forsvinning skal ikke avfeies som en paranoid konspirasjonsteori. Dette har verifiserbart skjedd i alle tider i alle land. Ja, han kan ha hatt en ulykke eller tatt sitt eget liv, men det er alt annet enn utenkelig at en etterretningsorganisasjon er involvert.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Send et søkekorps til Guantanamo?

Ja + Polen og Romania (Marokko, Uzbekistan, Pakistan, Saudi-Arabia, Egypt er også mulig).

ExtRenditionMap.gif

Svarte flekker er mistenkte eller bekreftede CIA-fengsler. Røde land mistenkes å motta fanger fra dem.

Black site

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja + Polen og Romania (Marokko, Uzbekistan, Pakistan, Saudi-Arabia, Egypt er også mulig).

ExtRenditionMap.gif

Svarte flekker er mistenkte eller bekreftede CIA-fengsler. Røde land mistenkes å motta fanger fra dem.

Black site

Ser det er en hvit flekk på USA-kartet du viste. Er det en type som har tatt med seg familien off-grid og som har laget farmen sin til et festningsverk? Husker å ha sett en slik dokumentarfilm fra USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser det er en hvit flekk på USA-kartet du viste. Er det en type som har tatt med seg familien off-grid og som har laget farmen sin til et festningsverk? Husker å ha sett en slik dokumentarfilm fra USA.

:D Man vet aldri i det landet, men det ser ut som Great Salt Lake.

Lenke til kommentar

Litt utvikling i saken. Jeg ser dessverre ikke mer på grunn av betalingsmur.

post-3851-0-93745300-1536236623_thumb.jpg

Altså 10 dager etter siste sikre observasjon. Det tyder på at han er i live et eller annet sted, men av ukjente grunner har blitt ellers sporløs. Da er det mest nærliggende å lure på om han har blitt sporløs mot eller med egen vilje.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

De har visst funnet flere eiendeler de er sikre på er hans, samt en kajak som er av samme type som en han nylig kjøpte for å bruke nå i ferien.

For meg virker drukningsulykke-teorien styrket.

Hvor har de funnet kajakken?

Edit: Den fant de i Nordland ja. Da rimer det dårlig med drukning når telefonen registreres i Vikeså i Rogaland. Det virker mer som om telefonen er slått på som en avledningsmanøver.

Endret av missi
Lenke til kommentar

Det står at kajakken er funnet samme område som de andre gjenstandene. De er heller ikke 100% sikre på at det er hans kajakk, men det er sannsynlig.

Politiet sier derimot at en fisker har funnet gjenstander som de er 100% sikre på er Arjen sine gjenstander. Det skal være i samme område kajakken er funnet.

https://www.nordlys.no/bodo/savnet/politi/politiet-har-funnet-kajakken-til-savnede-arjen-kamphuis/s/5-34-957642

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...