fjarle Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Og du kan prøvekjøre oppdateringen før den slippes.SNIKTITT: Huawei EMUI 9 Nå oppdaterer Huawei mobilene sine Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... 2 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Ja da er det bare til å glede seg. 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... Ser ikke bort fra at det vil komme. Det som kommer først er vel til de modellene som ble lansert med Android 8, siden disse da ble en del av Project Treble. Det kreves mindre koding fra Huawei's side for å implementere Android 9 i Huawei mobiler som ble lansert med Android 8, og det er nok årsaken til at disse slippes først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg har bla. en Mate 10 Lite som fikk EMUI 8.0 her om dagen..... Lenke til kommentar
LeFranck Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Jeg har Mate 10 Pro og har lagt inn Beta appen. Får bare feilmelding som sier:"Your phone cannot currently participate in any projects. Please ensure your phone model and version number meet the requirements".Noen som har en fix på dette?Jeg har EMUI 8.0.0.148(C432) fra før Endret 3. september 2018 av LeFranck Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... Har selv mate 9 pro, det lar seg fint oppdatere til android 8 Har hatt det siden februar nå. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... Ser ikke bort fra at det vil komme. Det som kommer først er vel til de modellene som ble lansert med Android 8, siden disse da ble en del av Project Treble. Det kreves mindre koding fra Huawei's side for å implementere Android 9 i Huawei mobiler som ble lansert med Android 8, og det er nok årsaken til at disse slippes først. Huawei kundeservice har allerede besvart en etterspørsel vedrørende oppdatering til P9-serien, og presiserer at det ikke kommer en oppdatering til disse modellene. De begrunnet årsaken med inkompatibel hardware. De slapp først en OTA-beta til kinesiske kunder, men trakk denne pga. bugs. Edit: kilde: http://www.huaweicentral.com/huawei-p9-wont-be-receiving-android-8-0-oreo-update/ Endret 3. september 2018 av kj_ Lenke til kommentar
LeFranck Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Fikk svar fra Huawei Support nå på at EMUI 9 upgrade ikke er tilgjengelig enda i Norden.De hadde heller ikke fått noen dato på hvor tid dette kommer. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Meh, ser ikke ut som Mate RS får være med i betaen :/ Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... Ser ikke bort fra at det vil komme. Det som kommer først er vel til de modellene som ble lansert med Android 8, siden disse da ble en del av Project Treble. Det kreves mindre koding fra Huawei's side for å implementere Android 9 i Huawei mobiler som ble lansert med Android 8, og det er nok årsaken til at disse slippes først. Huawei kundeservice har allerede besvart en etterspørsel vedrørende oppdatering til P9-serien, og presiserer at det ikke kommer en oppdatering til disse modellene. De begrunnet årsaken med inkompatibel hardware. De slapp først en OTA-beta til kinesiske kunder, men trakk denne pga. bugs. Edit: kilde: http://www.huaweicentral.com/huawei-p9-wont-be-receiving-android-8-0-oreo-update/ Stemmer.. Da blir det ikke flere telefoner fra den kanten Android One telefoner virker jo som et safe bet hvis en ønsker å få flere enn 1 stor systemoppdatering. Edit: Mate 10 lite har dårligere maskinvare enn feks p9 og p9 plus så er snodig at de ikke klarer å få den ut til disse... Endret 3. september 2018 av Ooinaru Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Månedlige sikkerhetsoppdateringer og OS oppgraderinger er vel viktigere enn nye skall. Inntil Huawei kommer seg ut av den trege oppdateringsgjørma de sitter i (bl.a. med Samsung) blir det ikke Huawei på meg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Får vist ikke være med på min M10Pro. Får vente da ? Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Får ikke vært med på min P20 Pro heller. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... Jeg har Mate 9 Pro. Har fått Android 8 OTA for en stund siden.. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Flott d der men kanskje Huawei ikke skal glemme de med p9 (plus) og mate 9 osv og i det minste få oppdatert disse til android 8... Jeg har en vanlig Mate 9 som har fått android 8 for mange måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg