Gå til innhold

Den første PC-en med Qualcomms nye Snapdragon-brikke har en batteritid på 25 timer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en laptop jeg kunne tenke meg. Dog med noe annet enn windows 10. Er så lut lei av å bruke det første kvarteret til å oppdatere nok en gang og vente på at maskinen skal putre seg ferdig.

Håper på et OS som lar en være produktiv fra første stund hver gang inkludert den lange batteritiden, er dette supert for en student.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en laptop jeg kunne tenke meg. Dog med noe annet enn windows 10. Er så lut lei av å bruke det første kvarteret til å oppdatere nok en gang og vente på at maskinen skal putre seg ferdig.

Håper på et OS som lar en være produktiv fra første stund hver gang inkludert den lange batteritiden, er dette supert for en student.

Ditto. Er normalt ikke stor fan av tablets og hybrider, men den her ser ut som noe jeg ville få for istedet for en ipad og lignende tablets. Om man kan brekke linux inn på den er det en stor pluss i boka. -Spørsmålet er om den er låst til 4G, eller om den har wifi/ethernet også. Tviler sterkt på den har ethernet, men wifi er et must for meg.

Edit: Yepsen. Wifi og 2x usb-c *Skrible ned på ønskelista til julenissen*

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...