FenrisC0de Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Joda, klarte å få opp det trådløse nettverket.. det er 2 pcer som er der nå, min og moren min sin. Men, jeg tok speed testen på dinside.no, og den sier nå at jeg har ca 500kb\s nedlastning.. jeg har 1mbit hastighet!! så vil dette si at siden det er 2 pcer, blir hastigheten delt likt på de to? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nope. (såfremt ikke moren din har installert netlimiter i det skjulte) Lenke til kommentar
rwu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 har du en nogenlunde brukbar router, fordeler denne lasten likt på alle maskiner... men hvis det er kun en maskin aktiv på internett får denne all båndbredden... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 eller at du har routern oppå en microbølge ovn...:/ useriøst svar men men... Mister ikke trådløst en del pakker a? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 ok, den delte bare opp hastigheten når hun brukte internett i tilegg..takk Men jeg har et spørsmål til. Med NGT routeren min (Netopia 3351) hadde jeg åpnet et par porter osv.. men denne 3com routeren blokkerer jo alt dette.. (Ftp diverse programmer osv).. Så hvordan kan jeg fikse dette? dette er faktisk ganske viktig at jeg får fikset.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 noen rutere så abre tsater du inn gateway adressen i adresselinja di, så kommer man til et slags program man kan åpne porter, MM, sånn er det her... Eller bruke Telnet, Terminal, osv Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Joa, det er sånn greie på 3com hvor man kan "administrerer" netverket og routeren.. men finner ikke noe om hvor jeg kan åpne porter.. det er en firewall seksjon der men den sier meg rent lite.. Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Joa, det er sånn greie på 3com hvor man kan "administrerer" netverket og routeren.. men finner ikke noe om hvor jeg kan åpne porter.. det er en firewall seksjon der men den sier meg rent lite.. RTFM!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå