riaahater Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei. Var innom en tur hos Win-XP.no og sjekket "Tips & triks"-siden, og fant DENNE artiklen, men når jeg gjør det, kommer det opp en melding hvor det står noe med "Kan ikke logge deg på fordi det er begrensinger på kontoen." Vet noen åssen jeg kan fikse det?? T.Ø. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 logge på som "Administrator" kanskje? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 eller sette din egen konto til adm-rettigheter. mye det samme. Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 logge på som "Administrator" kanskje? Hehe, jeg leste såpass.... Men jeg tenker på at jeg trykker helt som det står, men når jegskriver det inn, kommer den meldingen opp.... Noen som har forslag?? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 ta en titt på: start->kjør...->"control userpasswords2".... sørg for at brukere må trykke ctrl+alt+del for å logge på... logg på som administrator Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Legger meg flat Sjekker du brukernavnet mitt og den som la ut artikelen, så skjønner du hvorfor. Ville bare legge ut en artikkel så jeg stakk på itpro.no og sjekket ut noen tips de hadde der. Sjekk der, aner egentlig ikke hva det er godt for det tipset der heller. Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hallo. Kan jeg heller ikke bare gå inn på "nettverksinstillinger" inne på kontrollpanel, klikke på "Realtek(nettverkskortnav)" og det finner jeg det samme...men når jeg klikker videre på QoS pakkeanlegger, og tar bort haka, hva skjer da?? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 godt jobba... Vet det Tror neste gang jeg tipser om et tips så skal jeg sjekke om det virker hos meg først. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 På kommentarene til "tipset" mitt står dette Dette vil faktisk kun gi en effekt i de tilfellene der isp'en din, eller ditt lokale nettverk bennytter seg av quality of service. Hvis windows xp ikke oppdager denne tjenesten på nettverket den er koblet til, vil den heller ikke reservere disse 20% av båndbredden. + at de fleste som har bredbånd faktisk er koplet til med et nettverkskort til modemet, så hvis det er et 100mbit nettverkskort du bruker så bruker bare den 20mbit, mens du fortsatt har 80mbit... og meg bekjent, de færreste har 100mbit inetlinje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå