Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler jeg burde fortelle om at jeg hadde sex.

Anbefalte innlegg

Skal gjøre dette lett.

Har hatt en "fuckbuddy" siden juni, dro for å studere et annet sted pg møtte eo hyggelig jente som jeg har hatt sex med og kanskje ser for meg noe mer med (vi hat bare møttes 3 ganger)

Jeg var i hjembyen i helgen og hadde sex med min gamle fwb igjen.

Jeg er ikke sammen med noen av dem, men føler jeg burde si ifra til hu nye jeg har møtt at jeg lå med hu gamle.

Men jeg har vel ikke plikt til det nå?

Anonymous poster hash: ebbe6...aa0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen "plikt" i dette her.

Kun ditt moralske kompass.

Noen mennesker er drittsekker, andre ikke.

Det er bare du og din "date" så kan bedømme hvorvidt dere anser hverandre som eksklusive. Folk er vidt forskjellige i sine syn på slikt og det er igrunn bare du som kan bedømme hvorvidt du har trådt over noens grense - men ettersom du har følt behovet for å spørre fremmede så antar jeg du egentlig innser at du har tråkket over en grense og ønsker å berolige deg selv med at det finnes andre som ville gjort det samme?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Meh.

Ingen vits, før dere har etablert at dere er kjærester, eller det er implisert at dere er ekslusive.

Og på det tidspunktet er det heller ingen vits -- bare ikke ha sex med andre etter at det har blitt etablert slik.

Husk at du selv ikke aner hva HUN driver med, når dere ikke har noen avtale om ekslusivitet.

Romantisk sett, så forventer nok mange jenter at gutten ikke dater andre -- men jenter flest får så mye kuk slengt etter seg om de er gjennomsnittlig sosiale og attraktive at du ikke aner hvor mange forhold hun må avslutte.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sammen med noen av dem, men føler jeg burde si ifra til hu nye jeg har møtt at jeg lå med hu gamle.

Høres ut som at du føler at dere er eksklusive, eller ønsker å være det. Da blir det for dumt å fare rundt med andre, og støtte deg på teknikaliteter. Voks opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om han ikke er sammen med noen av de så står han jo fritt til å ha sex med hvem han vil.. Støtter opp imot at dette ikke nevnes om alle 3 har samme syn på at det kun er fuck buddies eller nytelse.

Spør deg selv, hvorfor skal du si det og hvordan hadde du reagert om ho i hjembyen fortalte deg at ho hadde hatt sex med en annen? Det er vel ingen selvfølge at du er hennes eneste. Hadde ikke det blitt litt "merkelig" ?

Voks opp du mest..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Si meg, er du har det rablet fullstendig for deg? Du har møtt denne jenta tre ganger. Gi det tre måneder så kan du begynne å kutte ut eksisterende deltakere i rotasjonen din og gi henne det mest dyrebare du har å by på - din eksklusivitet.

Selvsagt har du ingen plikt til å fortelle henne noe om sexlivet ditt. Du må slutte å føle så mye, bruk den logiske delen av hjernen din. Å føle kan du gjøre når du skal velge deg dagens middag, eller hvilket dasspapir du skal kjøpe.

Lenke til kommentar

På en side har du rett til ett privatliv, selv fra de du dater, men på den andre siden er det sånn her kjønnssykdommer sprer seg, så så lenge du brukte dong så vil jeg i at det er smålig ok, brukte du ikke dong har du en moralsk plikt til å si ifra, bare HPV kan gi kvinner kreft liksom, håper du ikke er en av de som tåler å ha det på sin samvittighet. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...