JZA Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er dette tilfelle? Når kommer den eventuelt til Norge, hvem er forresten importør av Motorola til Norge, det er ikke mange steder i dag som selger Motorola telefoner? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 i russland er den nok ute ja.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 den kommer til europa iløpet av måneden (som jg vet) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis den er ute i Russland så er den også ute i Europa Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 V600 er lekker. Temmelig identisk V525, men med andre farger og noe lys-greier under det ytre displayet som er litt kult Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 V600 er lekker. Temmelig identisk V525, men med andre farger og noe lys-greier under det ytre displayet som er litt kult Du vet ikke om det kommer mobil med megapixel kamera til Europa snart a? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 sikkert snart, spøsrmålet er HVOR snart dra til japan og kjøp 2mp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vel... Kommer nok ikke såå snart. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis den er ute i Russland så er den også ute i Europa erhm... russland er ikke i europa... Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du vet ikke om det kommer mobil med megapixel kamera til Europa snart a? Joda, men må nok fortsatt venter minst 3-6 måneder... Forresten en ting med V600 som irriterer meg noe grenseløst; batteriet er nesten komplett umulig å få ut. Trolig en spesiell teknikk som jeg ikke har lært meg enda, men det var da utrolig da Batteridekselet er forresten av metall (blekk?), det tror jeg ikke jeg har sett før... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hva kommer prisen til å ligge på?? må si at den er rååååå kul! digger den. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis den er ute i Russland så er den også ute i Europa erhm... russland er ikke i europa... Hovedstaden (Moskva....) ER i EUROPA! Så vi kan trygt si at Russland er europeisk,selv om den har en Asiatisk del OGSÅ! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er dette tilfelle? Når kommer den eventuelt til Norge, hvem er forresten importør av Motorola til Norge, det er ikke mange steder i dag som selger Motorola telefoner? Motorola V600 og V500 kommer til Skandinavia(Dvs Norge,Danmark,Sverige,har merket geografien ikke er helt på topp hos enkelte...) i Januar måned..(sendte en mail til Motorola,og de bekrefta da dette... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Og ifølge europa kart så er Russland en del av Europa. Er vel derfor at Russiske lag spiller i Europa cupen og at Russland spiller i EM kvalifiseringer. Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Russland ligger i Asia har akkurat hatt om asia på skolen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Åssen forklarer du posten min lenger oppe da? Så klart ligger en del av Russland i Asia. Det sier jo seg sjøl. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 TILBAKE TIL TOPIC??? vis dere skal diskutere hvor russland ligger så gå i ett annent forum! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Du vet ikke om det kommer mobil med megapixel kamera til Europa snart a? Joda, men må nok fortsatt venter minst 3-6 måneder... Forresten en ting med V600 som irriterer meg noe grenseløst; batteriet er nesten komplett umulig å få ut. Trolig en spesiell teknikk som jeg ikke har lært meg enda, men det var da utrolig da Batteridekselet er forresten av metall (blekk?), det tror jeg ikke jeg har sett før... V70 har også metall deksel for batteriet, hva synes du om mobilen? Hvis den kommer allerde i Januar angrer jeg allerede på at jeg har bestilt meg en LG G7100 nå men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå