Latias Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 LEAGUE C Pot 1: Hungary, Romania, Scotland, Slovenia Pot 2: Greece, Serbia, Albania, Norway Pot 3: Montenegro, Israel, Bulgaria, Finland Pot 4: Cyprus, Estonia, Lithuania Trekning i Nations League i gang på Sportskanalen. Hadde vært gøy med Skottland fra pot 1. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Slovenia, Norge, Bulgaria, Kypros ble den endelige gruppa. Ganske overkommelig dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Dette er kvalikk til kretsmesterskap i fotball? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Dette er kvalikk til kretsmesterskap i fotball? Dette er kretsmesterskapet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Har Norge kommet til KM??? Viser bare at Lagerbeck er rette mannen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Noen som kan forklare det med Nation league kontra EM kvalik?Tror jeg har forstått hvordan NL skal spilles. Men hvem skal spille vanlig kvalik, alle eller noen ikke? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Kvalikk og nations league er ikke det samme. Nation league erstatter treningskamper. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Ja det er sant. NL er ikke samme som EM kvalik, men har noe med kvalik til EM å gjøre det også. Jaja samme det. Dreier seg om å vinne kamper uansett Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Lagerback har tatt ut denne troppen til kampene mot Kypros (6/9) og Bulgaria(9/9):Rune JarsteinSten GrytebustØrjan NylandKristoffer AjerOmar ElabdellaouiMartin LinnesBirger MelingHåvard NordtveitTore ReginiussenSigurd RostedJonas SvenssonSander BergeMohamed ElyounoussiIver FossumMarkus HenriksenStefan JohansenFredrik MidtsjøOle SelnæsMartin ØdegaardTarik ElyounoussiBjørn Maars JohnsenJoshua KingAlexander Sørloth Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Savner Ghayas Zahid, men er i det minste fremskritt at Mats Møller Dæhli er utelatt av troppen. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Kamptråd for Norges kamper i høstens Nations League. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Liker Nations League som konsept og tv-produkt foreløpig. Landslagspausene blir mindre kjedelige nå fremover! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Syns de er like kjedelige Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Enig med Snikpellik! Selvsagt, foretrekker jo full runde med PL og Eliteserien, men dette funker! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Er dette starten på slutten for Island? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) England taper for første gang hjemme på mange år (11 år!), men var det soleklart beste laget mot Spania. Ble også snytt for 2-2 målet på overtid. Bommer mange store sjanser, og De Gea var enorm. Endret 8. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Enig med Snikpellik! Selvsagt, foretrekker jo full runde med PL og Eliteserien, men dette funker! Seriøst ? Eliteserien og følge litt med hva nordmenn i PL og andre klubber ute gjør er ok Men landskamper er høydepunkter i fotball, uansett. Endret 9. september 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Er dette starten på slutten for Island? Hamren inn som trener på Island, de kunne like godt valgt Per Messias for å si det sånn. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Seriøst ? Eliteserien og følge litt med hva nordmenn i PL og andre klubber ute gjør er ok Men landskamper er høydepunkter i fotball, uansett. Ja, jeg er seriøs. Forstår at folk ser på landskamper som høydepunkt i fotball. For meg er VM og EM store høydepunkter, uten tvil. Men for meg er en helg med PL mye mer interessant enn en uke med landslagsfotball. Nå har jeg også et favorittlag i England, men det er vel kanskje som å banne i kirka det også? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Trodde det var jeg som bannet i kirka her jeg, derfor jeg moderte meg litt.Engelsk fotball er jo "gud" her i Norge, så du har nok ditt på det tørre der du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå