Snuggis Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Har i dag to strømforsyninger. En EVGA SuperNova 850 G3 og en FSP Aurum PT 1200. Systemet en av de til slutt skal få bli værende i består i hovedsak av et Maximus X Hero, i7 8700K, to 8 GB sticks og et 1080 Ti som skal byttes ut i nær fremtid Ellers har det et par m.2 SSDer, et par 2.5" SSDer, et par 3.5" HDDer, 7 vifter og et par DDC pumper, men er vel ikke akkurat dette som drar mest. For og i mot for de to kandidatene? Eller kanskje bare kvitte seg med begge og sette inn noe annet? Mulighetene er der! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Det har liten hensikt å opprettholde (om du ikke planlegger eller ønsker rom for multigpu) 1200watt men til gjengjeld er FSPen Platinum gradert i effektivitet. Med kun ett grafikk kort vil du nok med denne få tilnærmet null støy fra PSU i pc-bygget. Så om det sto mellom de to ville jeg beholdt FSPen. Endret 2. september 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. september 2018 Forfatter Del Skrevet 2. september 2018 Det var forsåvidt en av tankene mine også. Derimot så bygger jo G3 på en vesentlig nyere plattform enn Aurum, noe som gjorde at jeg valgte å lage en post Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 At en plattform er nyere behøver ikke nødvendigvis bety veldig mye i PSU design valg til top-tier utgaver. Aurum Platinum 1200 er iflg reviewer ordentlig solid og bygd med kun kvalitets komponenter. https://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&file=print&reid=398. sjekk oppsummeringen sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå