Gå til innhold

Honor Play, Honor 10, Pocophone, Mi 8 og Vivo X21. Hvilken av disse?

Eulogy

Anbefalte innlegg

Er for tiden i Asia og skal ha ny mobil. Har sett ut disse. De 3 førstnevnte er på samme prisnivå mens de 2 siste er dyrere. Er det noen av disse jeg ikke får utnyttet fullt i Norge? Da jeg er lokalisert i provinsen så er dekning en stor utfordring, så jeg hadde satt pris på om noen av guruene her på forumet kunne forklart meg hvilken av disse telefonene er et godt kjøp, også mtp framtidige oppdateringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lett å forutse hvordan oppdateringer blir på disse fremover. Uten å ha alt for mye kunnskap om alle disse, så synes jeg Pocophone er den mest spennende. Mi 8 som en spennende nr 2 som har amoled skjerm.

Pocophone har heller ikke glass på baksiden, noe jeg synes er bra. Masse RAM, kraftigste SD CPU på markedet og mulighet for minnekort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du sjekker hjemmesida til operatøren din.

Vel og merke så er ikke sidene deres særlig godt oppdatert. Så mange flere telefoner enn oppgitt støtter 4G-tale av de vanligste merkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har du noen eksempler? Jeg skaffet meg ICE abo i går, og tviler på at det bare er fire telefoner de støtter.

Se der ja, nå har ICE fått støtte for ett par Samsung modeller også! De skal visstnok implementere flere telefoner utover høsten, tror det var Samsung og iPhone/eller Huawei det var snakk om nå i første omgang. ICE støtter ikke flere modeller enn de som står nevnt da jeg akkurat har snakket med dem om dette på telefonen.

Telenor har støtte for flere enn det oversikten viser som feks. Huawei Mate 10 Lite. Motorola og Nokia har også vært nevnt i forumet her tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...