hhm Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Om noen måneder skal jeg ut og reise på ubestemt tid, i sør-øst Asia (Thailand, Fillepinene etc). Jeg har i dag Telenor Bedrift via jobben, men siden jeg sier opp jobben så må jeg skaffe meg et nytt abonnement, siden jeg ikke vil miste nummeret jeg har hatt hele livet. Jeg kommer til å kjøpe data-sim i landene jeg oppholder meg i, men jeg skal ha med en telefon hvor jeg har det norske sim-kortet mitt, så venner og familie får tak i meg de gangene sosiale medier ikke er et alternativ. Hva vil være det billigste alternativet mitt? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Kontantkort på det norske nummeret? Lenke til kommentar
hhm Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Kontantkort på det norske nummeret? Sier noe der. Helt glemt at det eksisterer. Kan virke som at kontantkort fra Telia er veien å gå. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Komplett mobil har som en av få (eneste?) Thailand inkludert i sitt abonnementet. Jeg byttet til de pga av det før jeg dro dit i sommer. 1 Lenke til kommentar
hhm Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Komplett mobil har som en av få (eneste?) Thailand inkludert i sitt abonnementet. Jeg byttet til de pga av det før jeg dro dit i sommer. Shit, det er helt perfekt! Kommer til å være mange måneder i Thailand. Takk for forslag! Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Shit, det er helt perfekt! Kommer til å være mange måneder i Thailand. Takk for forslag!Forsiktig. Høres nesten ut som du kommer til å treffe roam like home grensen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Ta med ekstra simkort/abonnement om du mister telefonen eller blir robbet. Kontantkort er fint, alternativt Happybytes hvor man betaler etterskuddsvis etter forbruk. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Shit, det er helt perfekt! Kommer til å være mange måneder i Thailand. Takk for forslag! Er nok en bedre deal å stikke innom feks en Dtac stand i Thailand å kjøpe ett abo med ubegrenset data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå