smort1 Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Den mest interessante i bekreftelsen dag synes jeg er at det snart kommer en 32mm f1.4 STM til EOS-M. Den SKAL jeg i hvert fall anskaffe meg. Tviler dog sterkt på om jeg noen gang kommer til å gå for noen EOS-R...... Blir det FF Speilløst, så blir det nok enten Nikon eller Panasonic (ev. Olympus om det måtte skje noen gang).... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg synes det er interessant at både Nikon og Canon fokuserer så mye på de nye fatningene de kommer med ...Høhø. Lenke til kommentar
se# Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg synes det er interessant at både Nikon og Canon fokuserer så mye på de nye fatningene de kommer med ... Det er vel noen små spark til Sonys og E-fatning med fullformat sensor i noe som ble designet for APS-C. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Hvis det er noen som ønsker og sette seg ordentlig inn i dette har Canon laget en PDF-innføring som de kaller white paper. Endret 5. september 2018 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå