Gå til innhold

Hvordan "lure" klokken ±12 timer?

Mads2

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan jeg kan late som at jeg er i Hawaii eller Japan (+ eller - 12 timer ifra Oslo). Er en app som jeg kan bruke hele tiden, unntatt mellom kl. 01.00-06.00. Har prøvd å forandre region og klokken i innstillingene, men appen vet hele tiden at jeg er i Norge. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den ikke tar klokkeslett fra PCen din slik at selv om du endrer systemtid så bruker den norsk tid, så tar den nok tiden basert på hvor du kobler til tjenesten fra. Så da kan du jo bruke VPN.

Kanskje tar den tid fra BIOS? I så fall kan du endre BIOS klokkeslett, litt mer jobb da men.

Lenke til kommentar

Hvis den ikke tar klokkeslett fra PCen din slik at selv om du endrer systemtid så bruker den norsk tid, så tar den nok tiden basert på hvor du kobler til tjenesten fra. Så da kan du jo bruke VPN.

Kanskje tar den tid fra BIOS? I så fall kan du endre BIOS klokkeslett, litt mer jobb da men.

Merk at spørsmålet er lagt under smarttelefoner, så å endre klokken i bios er kanskje ikke så lett? 

Lenke til kommentar

Har iPhone og Appen heter "Hold", er for studenter, kan få poeng. Men har prøvd VPN, det går visst ikke. Nå når jeg forandrer tidssonen til midt på natten, står det "time to sleep", som egentlig betyr at man ikke kan bruke den, men jeg kan fortsatt bruke den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...