Mads2 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Lurer på hvordan jeg kan late som at jeg er i Hawaii eller Japan (+ eller - 12 timer ifra Oslo). Er en app som jeg kan bruke hele tiden, unntatt mellom kl. 01.00-06.00. Har prøvd å forandre region og klokken i innstillingene, men appen vet hele tiden at jeg er i Norge. Noen som vet? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Tipper at den bruker geolokasjon for å fastslå tidssonen din. Da er det ikke så enkelt som å bare stille klokken. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hvis den ikke tar klokkeslett fra PCen din slik at selv om du endrer systemtid så bruker den norsk tid, så tar den nok tiden basert på hvor du kobler til tjenesten fra. Så da kan du jo bruke VPN. Kanskje tar den tid fra BIOS? I så fall kan du endre BIOS klokkeslett, litt mer jobb da men. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Er det ikke bare til å skru av automatisk dato og klokkeslett, samt automatisk tidssone? Så velger du ønsket tidssone? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hvis den ikke tar klokkeslett fra PCen din slik at selv om du endrer systemtid så bruker den norsk tid, så tar den nok tiden basert på hvor du kobler til tjenesten fra. Så da kan du jo bruke VPN. Kanskje tar den tid fra BIOS? I så fall kan du endre BIOS klokkeslett, litt mer jobb da men. Merk at spørsmålet er lagt under smarttelefoner, så å endre klokken i bios er kanskje ikke så lett? Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Har iPhone og Appen heter "Hold", er for studenter, kan få poeng. Men har prøvd VPN, det går visst ikke. Nå når jeg forandrer tidssonen til midt på natten, står det "time to sleep", som egentlig betyr at man ikke kan bruke den, men jeg kan fortsatt bruke den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Har du vurdert å bare sove til du kan bruke den igjen? Kanskje det er noe godt å hente fra søvn på natta? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Du kan kanskje bruke en slik Fake GPS app om du har Android. Morsom å bruke for å forvirre snapchat om lokasjonen iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå