Richard91 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hei, sliter med å bruke BT høyttaler på pc'en, jeg får parret, men får ikke koblet til. Den er ikke listet under avspillingsenheter, ifølge et annet forum skal det være en "control" knapp om jeg høyreklikker på den parrede enheten, det har ikke jeg. Alle drivere er oppdatert. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Er det ikke Communications Headphones som er BT høytalerene dine da? Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Er det ikke Communications Headphones som er BT høytalerene dine da? Tror den alltid har vært der, uansett så kommer det ikke noe lyd når jeg velger den. Høyttalerne pleier også å lage en lyd når en enhet kobler seg til, den lyden har jeg ikke hørt noe til enda. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Hvilke høytalere er du prøver å koble til da? Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Hvilke høytalere er du prøver å koble til da? Selvbygd, den bruker en qualcomm csr8645 BT brikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå