#EmeryOut Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Dude, har du ikke fått med deg at De Gea er feilfri og aldri har gjort noen tabber? Alisson hadde altfor mye selvtillit, greit at han fikk jekket seg litt ned. Så lenge det skjer i slike kamper og ikke CL klager jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Nei, har jeg sagt det? Han var dårlig.Nettopp. Vår egen de gea Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Salah ut, minnes sist sesong når vi tapte noen poeng mot slutten etter at han gikk ut Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Salah har dog ikke vært på sitt beste. Frustrerende å se hvor mye det lugger offensivt i dag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Nettopp. Vår egen de gea Hehe ja, siden VM startet så er det meget sant. Men det er nok sunt også for Liverpool-supportere å la det gå litt tid før man har grunnlaget for å hevde at dere har deres egen De Gea. Det er fortsatt et stykke opp. Ikke at det er umulig, Allison har alt som skal til bare han luker bort det tullet vi ble vitne til nå Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Deilig å kunne bytte inn Keita. Klar forbedring Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Deilig å kunne bytte inn Keita. Klar forbedring Skjønner ikke hvorfor Klopp tviholder på Henderson som kaptein. Svakeste leddet i laget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hehe ja, siden VM startet så er det meget sant. Men det er nok sunt også for Liverpool-supportere å la det gå litt tid før man har grunnlaget for å hevde at dere har deres egen De Gea. Det er fortsatt et stykke opp. Ikke at det er umulig, Allison har alt som skal til bare han luker bort det tullet vi ble vitne til nå Mener de gea hadde en svak start, langskudd fadesen som gjorde til at alle skøt på distanse (uten hell) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hater når Klopp bytter inn forsvar, ender sjeldent bra Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 (endret) Heldigvis ikke en angrepsspiller som gikk av denne gangen. (Ikke at jeg liker byttet) Endret 1. september 2018 av The Redmen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 12 etter dei forestillingane vi har hatt. Skal en vere meeget fornøgd med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Joda, another ugly win. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 herlig med seier men nok en sliteseier, skulle likt en kamp jeg bare kan lene meg tilbake og slappe av snart . Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Liverpool falt nesten fullstendig igjennom etter den feilpasningen i førsteomgangen. Merkelig at man blir så dårlig omtrent på sekundet. Leicester kunne greit fått mer i denne kampen. Jeg trodde kanskje at Liverpool ville skjerpe seg i andreomgangen, men det ble ikke helt sånn. Og greit at Alissons MEGATABBE ikke fikk noen konsekvenser tross alt. Var det ikke Einar Rossbach som gjorde noe lignende i en tippeligakamp for lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Salah ut, minnes sist sesong når vi tapte noen poeng mot slutten etter at han gikk utUtrolig fornøyd med at slike tilfeldige tilfeldigheter blir busted. Myhre snakka lenge om hvordan det går om salah ikke har målpoeng etter så og så lang tid på banen. Den kan vi legge død nå. Salah var temmelig usynlig idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå