Fredrik Åmillom Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hei. Jeg prøvde å ordne raid på maskinen for å prøve å koble sammen hdd og ssd, men så ville ikke harddisken funke og etter å ha tuklet med noen innstillinger så forsvant den helt fra harddisk kontrollpanelet. Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Å bruke HDD og SSD sammen i RAID er en dårlig ide pga stor foskjell på hastighet. Og hviket RAID oppsett prøvde du, i tillegg var det Intel, AMD elller hva? Lenke til kommentar
Fredrik Åmillom Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 (endret) Jeg vet ikke, det sto bare raid men ikke hvilken type. Det er amd prosessor Endret 1. september 2018 av Fredrik Åmillom Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Kan det være at du har lagt den til i "Storage spaces"? Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1812969 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Vises den ikke under Datamaskinbehandling -> Lagringsplass -> Diskbehandling? Lenke til kommentar
Fredrik Åmillom Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Den vises ikke noen steder, men PCen husker at den har vært der Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Start -> Søk etter Administrer Lagringsplass / Lagringsplasser -> Ser du et lagringsutvalg/diskoppsett der? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Å bruke HDD og SSD sammen i RAID er en dårlig ide pga stor foskjell på hastighet. Og hviket RAID oppsett prøvde du, i tillegg var det Intel, AMD elller hva? Hvis man skal bruke SATA-tilkoblingene på hovedkortet for å sette opp RAID er det vel mer avgjørende hva slags brikkesett som er på den fremfor hvilekent merke prosessoren er. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg snakket om chip sett, Intel, AMD etc. Ikke om CPU da den ikke har noe å si for et RAID oppsett. Lenke til kommentar
Fredrik Åmillom Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 Jeg finner den ikke på noen av stedene dere forteller meg om... Er det en mulighet for at den er ødelagt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Hva legger du i "PCen husker at den har vært der"? Lenke til kommentar
Fredrik Åmillom Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 At den er lagret som ofte brukt, men det er ingen ting der Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Har du sjekket Enhetsbehandling? Sjekk også om den finnes i BIOS. Sjekk kabler for signal og strøm. Hvis den ikke finnes noe sted er det mye som tyder på at den er defekt. Lenke til kommentar
NaPlex Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Hva er det du mener med å koble sammen? Fortell oss nøyaktig hva du faktisk har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå