EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Lydplanken på W serien er endel av tvn. Om du vil skjule tv design er det opp til deg. Hva blir neste skjule tv føtter Gjentar mitt forrige svar. NÅR SKAL DU SVARE PÅ SPM MITT!?!?!? Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Gjentar mitt forrige svar. NÅR SKAL DU SVARE PÅ SPM MITT!?!?!? Venter på Lg minimalistisk oled tv fra deg... gjespOm vi skuler C8 tv fot og ja limer den fast i en tv benk med skole tyggis ... Endret 23. september 2018 av samco Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Venter på Lg minimalistisk oled tv fra deg... gjesp Om vi skuler C8 tv fot og ja limer den fast i en tv benk med skole tyggis ... Du klarer ikke å svare nei.. Bevis på at du innser der er mange TV produsenter med minst like (gjerne mer) minimalistisk som den midt på treet-design TVen din fra Philips. Takk for du bekreftet jeg har rett? Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Du klarer ikke å svare nei.. Bevis på at du innser der er mange TV produsenter med minst like (gjerne mer) minimalistisk som den midt på treet-design TVen din fra Philips. Takk for du bekreftet jeg har rett Med å ikke klare den enkle oppgaven med en oled tv? Trenger du hjelp si gjerne i fra. Ser ut som du har gått i en loop. Litt dumt kansje å be om hjelp fra den du diskuterer med kansje? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Med å ikke klare den enkle oppgaven med en oled tv? Trenger du hjelp si gjerne i fra. Ser ut som du har gått i en loop. Litt dumt kansje å be om hjelp fra den du diskuterer med kansje? Med å ikke klare å svare for deg på din egen latterlige påstand. Men du kan jo ikke svare siden Philips 803 ikke er mer minimalistisk enn andre TVer på markedet. Selv om man sammenligner med 3år gamle modeller skiller den seg ikke ut. Litt dumt at du spør meg om hjelp for så å ikke klare å svare på ett enkelt spm kanskje?? Endret 23. september 2018 av MobileX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå