daahl Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har bestem meg for å dra på tg til neste år. Gledet meg til det lenge nå men jeg lurer litt på hvor man får kjøpt billeter og når salget starter ? noen som veit Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 www.partyticket.net for å bestille billett når den tid kommer, og www.gathering.org for å holde deg oppdatert om nyheter, og når bilettene slippes ut osv. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det blir på Hamar i år også? håper det siden jeg bor 30min unna:D Og håper for f*** at vi får bedre plasser i år!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Beklager med TG var tidligere i år .. og er bare en gang i året .. derfor må¨du vente til påske neste år (det blir hamar de 3 neste årene) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Juhuu!! Det er digg:D Synd for alle som ikke bor i hamarområdet Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Det er sant det az, men når jeg dro til TG ifjor så kjørte vi fra Oslo kl 0615 og jeg sov helt til vi kom fram, men vi ventet i kø fra kl 0915 til kl 1230 eller no sånt før vi fikk bånd... hehehe, tre timer i kø med noen forpulte svesker foran oss! De svenskene var helt ville, begynner å rope og skrike i sånt fugle språk....så begynte de å prikke å ryggen til andre folk og sånt. Det var sikklig Irr! Endret 17. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er sant det az, men når jeg dro til TG ifjor så kjørte vi fra Oslo kl 0615 og jeg sov helt til vi kom fram, men vi ventet i kø fra kl 0915 til kl 1230 eller no sånt før vi fikk bånd... hehehe, tre timer i kø med noen forpulte svesker foran oss! De svenskene var helt ville, begynner å rope og skrike i sånt fugle språk....så begynte de å prikke å ryggen til andre folk og sånt. Det var sikklig Irr! Se humoren i det Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Se humoren i det Greier ikke å se det!!!! Hadde du vært der, så hadde du skjønt hva jeg mener!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå