Sozinho Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Heisan Var bare nødt til å rose mpx.no for utrolig rask levering selv om det er midt i julestria og stress og mas... Jeg bestillte hovedkort, psu, minne og en disk fra dem Mandag 15.12.2003 klokken 09:39 og varene forlot mpx.no sitt lager nå i dag klokken 19:58. Skal vel ikke klage da... Jeg som gikk med dårlig følelse av at jeg ikke fikk delene jeg hadde bestillt før etter jul og så for meg en jul uten PC (grekk og skru). PSU jeg valgte hadde de 1 igjen av også, og lagerbeholdningen stemte... Er ikke alle som kan si det samme der God Jul alle sammen, spesiellt til mpx.no Lenke til kommentar
permo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Heilt samd med deg. Har handla på MPX ved fleire høve og har fått kjempegod behandling. Diverre hadde dei ikkje den telefonen som skulle ha og dermed gjekk det i tullball ved bruk av ein annan nettbutikk (SIBA). Dette hadde heilt sikkert ikkje hendt dersom MPX hadde denne telefonen på lager. Eg kan fortelje om for berre nokre dagar sidan så klaga eg på eit sett med trådlaust tastatur som stadig vekk laga krøll i systemet. Fire dagar etter sat eg med eit heilt nytt sett; heilt gratis. Det er dette som kallast service og som skil klinten frå kveiten (hveten på bokmål ;-) Så; MPX er konge på haugen, det er sikkert. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Må hive meg på å skryte av mpx.no eg og. Etter at min WD disk døde. Fekk eg trøst av ein venlig mpx annsatt som forhåpentlegvis sender meg ein ny før jul. Megagod service. ++++ Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Knallservice! Faktisk så bra at jeg ikke har sendt noe i retur enda, for... alt virker ! Ble sendt på dagen og rett hjem... Min No.1 butikk! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er sikkert mye positivt med mpx.no, men dog.. det er en del ulemper også.. Jeg synes dem trikser alt for mye med leveringsdatoene. Selv når dem har fått bekreftet leveringsdato hender det at dem ikke får varen den dagen.. Dette synes jeg er skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå