Dubious Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Finnes det noe register hvor en har bankkonto? Godt mulig alt står på selvangivelsen Lenke til kommentar
Økonomiportalen.no Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg aner ikke, men har selv laget meg et Google sheet-dokument med oversikt over alle bankforbindelser og når jeg ev skal si opp f.eks Eurobonusen på mastercardet o.l Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Hvis du har noe innestående på konto (eller har gjeld) fremgår det av selvangivelsen. Litt usikker på om det fremgår der hvis du har en tom konto som har vært tom hele skatteåret. Endret 31. august 2018 av Herr Brun 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 Tømte/Avsluttet en konto for noen år siden og nå nettopp skrev jeg ut et ark som vil overføre hele 167 NOK til min lønnskonto, fra en annen bank (Den stod på selvangivelsen) Tomme kontoer har ikke noe å si for meg, da jeg leter etter penger Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Med mindre du har gjemt bort penger i et skatteparadis pleier de vanligvis å dukke opp på selvangivelsen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå