jirre Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 I Zone Alarm har jeg et program som jeg har nektet adgang til Internett. Det heter "Kjør en DLL som et program" men hva er dette for noe? Hadde akkurat samme saken i Win98 men har aldri savnet noe etter at jeg nektet det adgang til Internett. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har funnet ut hva som er årsaken til at dette programmet forsøker å gå ut på Internett. Jeg hadde noen bilder som var på "pdd" format, men har ikke lenger noen programmer som kan åpne dem. Hvis jeg benytter "Web-tjenesten for å finne det riktige programmet" er det dette programmet som vil ut på internett. Filen er "rundll32.exe". Jeg er fortsatt litt skeptisk til å slippe det ut på nett. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 PDD er jo Adobe Photoshop format. dvs. dette formatet kan brukes hvis man lager og lagrer bilder i Adobe Photoshop. det du kan gjøre er enten å laste ned en trail versjon av photoshop å konvertere bildene som du har i PDD format om til et annet format eller søke selv på www.google.com trail versjon av Photoshop kan du laste ned fra www.adobe.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå