9UAHR1KO Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Manpower: Sett spillingen din på CV-en Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Ja for ALLE spiller jo BARE teambaserte shooter FPS spill og sitter og snakker taktikk på headset mens de spiller med vennene sine...Det er den eneste gamingen som fins. Endret 31. august 2018 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Blir nok en 10-20 år til før jeg virkelig tørr. Har vurdert det sterkt og driter egentlig i hva folk synes om meg, men jeg vet at en del er forutintatte nok til at de får en viss assosiasjon om de ser gamer eller noe rundt spill. Trengs nok litt tid enda før de old-timerne der pensjonerer seg og går vekk fra rekrutteringsstillingene. Jeg hadde dog ikke lagt for mye inn om mine spillinteresser sådan, men fokusert på at jeg var leder for Europa-seksjonen av et globalt community på sikkert 10 000 da vi holdt på (Var mye større et par år før jeg ble leder) og gjorde jo faktisk masse der man får bruk for i en jobb (drev community, man management, "ansatte" mods til å være under meg, ansvarlig for å banne juksere og evt oppheve bans hvis de viste tegn til bedring osv. Mye som er directly relatable og translatable til jobb-/ansvars- og lederstillinger der. Måtte til og med in the name of fairness and justice, banne min beste venn som jukset som faen 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Legg ved link til Twitch streamen på CVen glhf Må spille ArmA da, det bør jo gi toppkarakter i taktikk. Og CoD for reaksjonsevne.. Et eller annet storybasert spill for beslutningsevne. Kan jo fremstå som selveste gullfuglen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Ja gaming finnes ikke utenom taktikk-online-FPS-skytespill. Hva med min lange erfaring med hentai-JRPGs? Eller Baldur's Gate? Kanskje jeg skal nevne at jeg sitter i utallige timer og trykker på 3 knapper, drikker brus og spiser pottis mens jeg raider i WoW? Det gir meg nok ENORME fordeler i en jobbsituasjon. På intervju: "Nei altså når jeg gamer sitter jeg for det meste i undikken og ser på halvnakne japanske tegna damer som vil ha sex med meg" Endret 31. august 2018 av Bytex 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 .. har flere jobbsøkere fylt inn hva de har slags spill de spiller. Herlig setning Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 And there you go. Perfect thread. -------^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Tror du han som fyller inn masse obskure japanske RPG-spill får jobb raskere enn han som har gått 5 år på ingeniørskolen? Det virker jo som det eneste som gjelder er CoD eller Fortnite. Endret 31. august 2018 av Bytex Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Hvis man ønsker redaktør stilling i tek.no itavisen eller skribent så kanskje spilling og film på cv er positivt? Men ellers ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Begrepet spilling er jo alt fra "casual-konsoll-med-kompisa" til pro scenene for FPS og MOBA. Så har en de som er involvert i modsutvikling (mest aktuelt for oss som stort sett bare spiller indie spill) til som lager egne hjemme cocpits for (fly)simulatorer. ... så å bare liste opp hvilke spill en spiller virker noe tynt. Endret 31. august 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Får vel begynne å utarbeide en liste over alle spill siden jeg begynte å spille i midten på 80-tallet en gang, den gang med Vic20 og kassetter. Good times. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Blir nok en 10-20 år til før jeg virkelig tørr. Har vurdert det sterkt og driter egentlig i hva folk synes om meg, men jeg vet at en del er forutintatte nok til at de får en viss assosiasjon om de ser gamer eller noe rundt spill. Trengs nok litt tid enda før de old-timerne der pensjonerer seg og går vekk fra rekrutteringsstillingene. Jeg hadde dog ikke lagt for mye inn om mine spillinteresser sådan, men fokusert på at jeg var leder for Europa-seksjonen av et globalt community på sikkert 10 000 da vi holdt på (Var mye større et par år før jeg ble leder) og gjorde jo faktisk masse der man får bruk for i en jobb (drev community, man management, "ansatte" mods til å være under meg, ansvarlig for å banne juksere og evt oppheve bans hvis de viste tegn til bedring osv. Mye som er directly relatable og translatable til jobb-/ansvars- og lederstillinger der. Måtte til og med in the name of fairness and justice, banne min beste venn som jukset som faen Kjenner jeg hadde vært veldig skeptisk til å ansette "gamere" dersom skriveferdighetene dine er representative. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Kjenner jeg hadde vært veldig skeptisk til å ansette "gamere" dersom skriveferdighetene dine er representative. Så hyggelig. Regner med du sikter til blandingen av norsk og engelsk. Alle mine norsklærere er dog grovt uenig med deg angående mine skriveferdigheter. Man tilpasser så klart uttryksform og -stil til formålet. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Kan jeg skrive opp runkingen? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg satt "WoW-raider" på CV-en min for fire år siden. Spilte i en guild i verdenstoppen. Det endte med ansettelse, men om det var dét som var grunnen er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg tror de bare tenker på typiske lagspill esport spill. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ja for ALLE spiller jo BARE teambaserte shooter FPS spill og sitter og snakker taktikk på headset mens de spiller med vennene sine...Det er den eneste gamingen som fins. Lov å bruke logikk. Er mange spill hvor man trenger gode egenskaper for å nå høyt, som også kan taes i bruk under jobbsammenheng. Generasjonen som nå tar over sjefsjobber o.l. har jo spilt spill de også, og vil automatisk se potensiale der. 1 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Tja, når en har spillt civilization 1 (Amiga 500), til Civlization 6 så kan jeg ikke forestille meg at det kan være positivt på noen cv... Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Ble tvunget å se på denne på snapchat, tittet innom og kan se hva du ønsker og komme fram til, men som oftest er team spilling IKKE tema.. Derimot om dette var en russisk reklame for og lære språket dems hadde jeg kanskje beti på ettersom man blir skriket på russisk/polsk til tider i csgo som er et "team-basert spill": Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 "Jeg spiller mye Monster Hunter og singleplayer RPG spill" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå