fjarle Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 SNIKTITT: Sony Aibo (2018) Robothunden Aibo gjør comeback etter 20 år – vi har lekt med den nyeste versjonen Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Nå husker jeg hvorfor jeg avsluttet tek abonnementet.... 1 Lenke til kommentar
FB.154002159120040 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Nå husker jeg hvorfor jeg avsluttet tek abonnementet.... Noen som faktisk har hatt tek abonnement? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ja ganske mange hadde denne "ekstra" under sitt bruker-bilde https://www.tek.no/ekstra/om Jeg hadde dette for å slippe annonser, men så begynte de med annonser i videoklippene, og derfor sa jeg opp abonnementet mitt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 SNIKTITT: Sony Aibo (2018) Robothunden Aibo gjør comeback etter 20 år – vi har lekt med den nyeste versjonen Du får kjøpt Aibo hos sony sinn japanske netside til ca 19000.kr for allt. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Er en del vedlikeholdsutgifter på en ordentlig hund også 1 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Hunden kan plukke opp pinner for deg, og den kan gjøre kunster. De var flinke til å rulle rundt og spille døde, og som en slags oppgradering sammenliknet med vanlige pelsdyr kunne de gi labb med begge forbena samtidig. Hvis vanlige hunder gjør det har de som regel hoppet opp på deg - Aibo sto rolig på bakbena. Snodig. Ingen hund jeg har truffet (inkludert mine 3 egne) har noen gang hoppet opp på meg når de gir labb med begge frambena. Lite kontakt med ekte hunder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå