super Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Den har ikke autofullfør, men du kan selv legge inn ord og tall du bruker mye under innstillinger; personlig informasjon. Den vil da gi forslag fra det du har satt inn der. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Alt+P->Accessibility( Keyboard )-Enable Autocompletion Dropdown. Lese litt i hjelpefila da paasan. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 09:00, DrDoogie skrev:Alt+P->Accessibility( Keyboard )-Enable Autocompletion Dropdown.Lese litt i hjelpefila da paasan. Hvem bryr seg som sånt ? :razz: Har alle engeslk opera eller. Er det bare jeg som fikk tak i norsk? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 09:00, DrDoogie skrev:Alt+P->Accessibility( Keyboard )-Enable Autocompletion Dropdown.Lese litt i hjelpefila da paasan. Hvem bryr seg som sånt ? :razz: Har alle engeslk opera eller. Er det bare jeg som fikk tak i norsk? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Engelsk rocker mer enn den norske... Lasta ned nynorsk en gang... Holdt på å le meg ihjel... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: the_ruthless skrev (2002-03-04 20:40):Engelsk rocker mer enn den norske...Lasta ned nynorsk en gang... Holdt på å le meg ihjel... "Fornorsking" av div. programmer synes blir litt teit. No, english pleas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå