Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Windows formatering stopper på 10%

Anbefalte innlegg

God kveld. Skulle formatere pc'en pga salg noe det er lenge siden jeg har gjort.

Jeg gikk på innstillinger å valgte formater. Nå har pc'en stått på 10% I 4timer uten å komme noe vei. Jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre nå! Er det trygt å ta strøm kabelen ut? Å hvilken måte burde jeg formatere på nå? Via en USB vil det være det letteste?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier "formatere pc'en", Jeg regner med at du formaterer en eller annen disk på den PC-en. Fortell oss litt om hvordan disken er inndelt i logiske enheter (C:, D: etc.). Kanskje du formaterer den delen av disken hvor operativsystemet ligger? Her er det mange spennende muligheter.

Endret av LangtGjesp
Lenke til kommentar

Jeg valgte å formatere alle diskene på pc'en! Antar den ikke formater :c disken siden jeg valgte dette inne fra settings. Det ville jo blitt vannsklig. Hadde ikke noe valg som jeg kan huske fra tidligere Windows hvor jeg huket av de ulike diskene. Hadde kun valg om å formatere alle disker noe jeg gikk for!

Lenke til kommentar

Høres rart ut. Du nevner "Via en USB"- hvis du har mulighet til å formatere fra en minnepinne, er dette antagelig det beste, særlig hvis du da har mulighet til å ta én disk av gangen. Hvilken versjon av Windows snakker vi om? Forhåpentlig dukker det opp andre hjelpere som skjønner mer enn meg.

Lenke til kommentar

Jeg valgte å formatere alle diskene på pc'en! Antar den ikke formater :c disken siden jeg valgte dette inne fra settings. Det ville jo blitt vannsklig. Hadde ikke noe valg som jeg kan huske fra tidligere Windows hvor jeg huket av de ulike diskene. Hadde kun valg om å formatere alle disker noe jeg gikk for!

Kunne du forklare nærmere hvor i "settings" du valgte å formatere? Valg av 'alle disker' er ukjent for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...