Gå til innhold

Chromecast feil?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg opplevde at min chromecast frøs under avspilling av en serie, restartet seg og resette seg til fabrikkinnstillinger. Etterpå nektet den å koble seg til uansett wifi nett jeg forsøkte å koble den opp til. Får kontakt med enheten fra telefonen. Flere som opplever samme feilen i kveld?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg opplevde at min chromecast frøs under avspilling av en serie, restartet seg og resette seg til fabrikkinnstillinger. Etterpå nektet den å koble seg til uansett wifi nett jeg forsøkte å koble den opp til. Får kontakt med enheten fra telefonen. Flere som opplever samme feilen i kveld?

Har opplevd flere plutselige utfall med cc siden jeg fikk den i 2015. Over uker og måneder kan den fungere knirkefritt, men en gang i blant skal den ha en halv time med prøvelser for å få den til å virke igjen. Aktivert posisjons-tilgang på telefon er viktig når den skal re-installeres.

Har tidligere hørt at det å restarte internet-router/wifi-stasjon kan hjelpe uten å hatt behov for å gjøre dette selv, men da forutsatt at den ikke er re-satt. Andre ganger med mindre problemer hjelper det å restarte telefonen.

Men 85% av tiden virker enheten som den skal.

Andre ting som kan være greit å være klar over er den konstante nedlastningen av bakgrunner. Driver du med online-gaming kan det være greit å plugge cc ut om du er avhengig av god responstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...