Kynxx Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Hei. Jeg opplevde at min chromecast frøs under avspilling av en serie, restartet seg og resette seg til fabrikkinnstillinger. Etterpå nektet den å koble seg til uansett wifi nett jeg forsøkte å koble den opp til. Får kontakt med enheten fra telefonen. Flere som opplever samme feilen i kveld? Lenke til kommentar
gkv Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Hei. Jeg opplevde at min chromecast frøs under avspilling av en serie, restartet seg og resette seg til fabrikkinnstillinger. Etterpå nektet den å koble seg til uansett wifi nett jeg forsøkte å koble den opp til. Får kontakt med enheten fra telefonen. Flere som opplever samme feilen i kveld? Har opplevd flere plutselige utfall med cc siden jeg fikk den i 2015. Over uker og måneder kan den fungere knirkefritt, men en gang i blant skal den ha en halv time med prøvelser for å få den til å virke igjen. Aktivert posisjons-tilgang på telefon er viktig når den skal re-installeres. Har tidligere hørt at det å restarte internet-router/wifi-stasjon kan hjelpe uten å hatt behov for å gjøre dette selv, men da forutsatt at den ikke er re-satt. Andre ganger med mindre problemer hjelper det å restarte telefonen. Men 85% av tiden virker enheten som den skal. Andre ting som kan være greit å være klar over er den konstante nedlastningen av bakgrunner. Driver du med online-gaming kan det være greit å plugge cc ut om du er avhengig av god responstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå