sfRoyal Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) DENNE vil jeg ha, og jeg må ha den før jul! Komplett får den ikke inn før 18. er det noen mulighet for å få den før julaften? er det eventuelt noen butikker som har denne inne, til ca samme pris? EDIT2: hvor er komplett sine butikker? Endret 16. desember 2003 av Tx3 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Oslo sentrum, stovner.. men de heter datakjeden.. Endret 16. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tror lageret er i Sandefjord. Står på www.komplett.no Tror det skal gå bra ja. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Svar: 1. Da må du høre med Komplett - og ikke oss. 2. Da må du sjekke webshopene da vet du. 3. Komplett har ingen butikker lenger. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Gå på frister på bestilling og sjå.... på komplett då Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ser ut til at det bare er komplett som ikke har denne på lager. Billigste utenom komplett sil tilbud blir da HardwareButikken. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Sendte mail til begge butikkene, hwb svarte nå. de sa jeg ville få den til jul hvis jeg bestilte nå, hvilket jeg allerede har gjort Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Komplett jobber på spreng for å få avgårde bestillinger nå tenker jeg, så bestiller du nå så er det nok bare posten som kan finne på å somle for de gir blanke f@en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå