petterbaa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 først så blir det et overklokkings spørsmål: jeg har en xp2500+,512 2700 ram, thermaltake xaser 11 volcano vifte xp3400+ og abit nfs-v.2. Jeg skal klokke den opp til xp3200+, men det virker som om det ikke går, har fsb'en på 200 og multipliern på 11.Når jeg sjekker i aida 32 eller sandra, står det ukjent og xp+ 2733 eller no sannt, og hovedkorten står det også ukjent på. Har hørt noe om å flashe biosen,hvordan gjør jeg det??? Så spørsmål nummer 2:noen ganger får jeg feil meldingen scsi unit not detected, vet det er et eller annet feil med den ene disken men finner ikke helt ut hva. Skal jeg sette den til master eller slave?det er ikke hoved disken min,men den jeg lagrer mest på. Er rundt 1700 poeng i 3dmark 2003 for dette systemet bra:xp2500+,abit nfs-v.2,512mb, pc2700ram, gf ti 4600? PÅ forhånd takk,hjelp en nOOb i nød !! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Virker som div. drivere til hovedkortet mangler - hvis så er tilfelle ville jeg gjort en ren installasjon og i prosessen installert disse. Hvis maskina er ustabil, vær forsiktig med Bios flash ( prosedyren står beskrevet både i manual og 'heime hos Abit' ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå