Chosiso Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 noen som vet noe om disse bilene? TVR har jo sykt råe biler!!! Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 TVR er bygd i Blackpool i England og er landets største uavhengige bilfabrikk. Dei har nå begynt å lage egne motorer etter å ha trimma Rover motorer, samt brukt Ford V-6. Først ut var 4,2 liter V-8 så kom rekke 6 og V-12 eren i Speed 12 på 7.2 liter med 770 hk og 11-1200 kilo. Kjennetegnet på TVR er lette biler bygd på stålrøyrsramme og nok hk samt gode kjøreegenskaper. Du får en Ferrari 360 konkurent for mange hundre tusen mindre. Mvh Italiofil. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 kan også si at designet er for spesielt utvalgte .. personlig synes jeg de er grusomt stygge .. spesielt Tuscan http://www.autoindex.org/images/cars/342/474/norm_2.jpg ser ut som noe som hører til den dritten på handa til hu kjærringa i Witchblade Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skal være enig med Kebab om at Tuscan ikkje er det fineste som finnes på foto, hadde vært spennende å sett, og ikkje minst hørt en i virkeligheten. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Husker jeg ble facinert av lakken på bilene demmes første gang jeg så bilder av de Den v12'eren på 770 hester syns jeg virka rått nesten for godt til å være sant Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har dessverre ikkje sett tester av Speed 12 enda, men det kommer vel. Kjære Gud, gi meg penger nok til å handle biler. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det går (naturlig nok) ganske mange TVR i England - var på bilferie der i fjor og så minst et par TVR'er hver eneste dag i 10 dager. Fine biler Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Var på konferanse i Blackpool for noen år siden og hadde tenkt på å besøke fabrikken, men fikk ikkje tid. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 tuscan er en konge rå bil!! skulle likt å høre den. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Mange her som har spilt litt for mye GT3 virker det som... Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har ikkje spelt et bilspill eller anna spill på 8 år, men har hatt bilinteresse i over 20 år og har nok plukka med meg litt av hvert fra den virkelige bilverden. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Designet er spesiellt, men de tiltrekker seg hvertfall oppmerksomhet når de kryper seg gjennom natten i en by (bath i mitt tilfelle )... sjeldent grom lyd også. derimot ingen bil jeg hadde kjøpt selv, blir for spesiellt. Lenke til kommentar
erlend.sæbø Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 heftige biler, helt klart. De kjører ikke antispinn, bruker heller lang gasspedal og påstår det er en " manuel antispinn. " Det gutta fokuserer på er " ren " kjøreglede. De ødelegger det ikke med unødig elektronikk ( noe man også merker når de ikke stapper airbags inn i bilene sine. ) Jeg syns bilene er fantastiske. Dette er mennene som ler hånlig av BMW sine rekkeseksere og kaller det møkk, enkelt oversatt. Designet er også nydelig, og de virkelig ville bilene deres holder pent følge med biler som koster 100.000 pund over det de selv koster. Nydelige saker, helt enkelt mener jeg Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Dei kjørte test i Car mellom M3 (321 hk) og Cebera, begge biler med baksete. BMWen blei så totalt frakjørt at dei måtte nesten sjekke vognkortet og se om det var en 318 Eller om det lå noe under gass pedalen. Lenke til kommentar
bthingst Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 helt enig i at TVR er noe av det råeste som blir laget nå for tiden men de har ett problem. eierne bør helst ha dype lommer da bilen ikke akkurat er bra skrudd sammen. er masse feil og klunder med bilene desverre Lenke til kommentar
Sure Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 TVR er drømmebilen! Prøv denne linken http://www.fantasycars.com/derek/cars/speed12.html RÅ BIL !! Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Takker så meget for linken. 0-60 mph som er 96 km/t på 3,5? har sett 3,1 andre steder til 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå