fjarle Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 12. september er det klart for nye Apple-telefoner.Nå er iPhone-datoen offisiell Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Gleder meg! Lurer på om de hinter til en rund Apple Watch Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Faen, jeg som nettopp har kjøpt meg en ipad Hva er sjansen for at de viser en ny ipad og evt har den til salgs før 8 okt? =P Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Dette gleder jeg meg til. Endelig en stor iPhone som ergonomisk er håndterlig. Og kanskje, men bare kanskje en rektangulær iWatch, som faktisk ville vært uendelig mye mer funksjonelt enn slik den er i dag. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Faen, jeg som nettopp har kjøpt meg en ipad Hva er sjansen for at de viser en ny ipad og evt har den til salgs før 8 okt? =P ipad kom ny i sommer men hvis du har pro versjonen så er sjansen stor for at det kommer ny. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Faen, jeg som nettopp har kjøpt meg en ipad Hva er sjansen for at de viser en ny ipad og evt har den til salgs før 8 okt? =P ipad kom ny i sommer men hvis du har pro versjonen så er sjansen stor for at det kommer ny. jepp,er pro versjonen Har 50 dager på meg,så kan fint levere den tilbake,hvis det er verdt oppgraderingen så klart Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner. Vel, salget er vel økende så noe riktig må de da gjøre? At billigere telefoner selger enda mer er ikke så rart, men Apples salg er visst økende samtidig som de tjener mest på telefonene sine av alle. Så den andreplassen tar de nok med knusende ro. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Nice, dette blir bra, flott med ny iOS! Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner. Operativsystemet er for bra.. så akkurat det tror jeg ikke de som liker dette, har store problemer med. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner. Apple har stagnert på andre fronter også. Mac Pro med spesifikasjoner fra 2013 er fortsatt til salgs. Fikk seneste epost fra komplett i dag hvor Mac Pro hadde hele 4% rabatt... 3 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Leaked bilde av Apple Watch Series 4 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Nye iOS enheter med skjermer og diverse deler fra bl.a Samsung og LG altså. Kjekt for Eple-konkurrentene at de får litt ekstra inntekt i kassa? 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner.Vel, salget er vel økende så noe riktig må de da gjøre? At billigere telefoner selger enda mer er ikke så rart, men Apples salg er visst økende samtidig som de tjener mest på telefonene sine av alle. Så den andreplassen tar de nok med knusende ro. Og Samsung, LG osv tjenee grovt på å selge display til Eplene så de kan fortsette å produsere bedre enheter. Huawei også selger mer enn Apple så de er vel heller på en 3 eller 4 plass nå på salget Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Nice, dette blir bra, flott med ny iOS! Ny iOS?? Har da strengt tatt sett ganske likt ut fra dag 1. Gørr kjedelig og låst som fy. Går aldri tilbake igjenn så lenge de driver på slik. Foretrekker heller valgfrihet og bedre OSer fremfor låste økosystemene fra halvspiste epler. Og de er jo uansett bygd på deler fra bl.a Samsung og LG (OLED og LCD displayene) og andre produsenter som lager resten av innmaten på bestilling. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 3 telefoner med nøyaktig samme design som iPhone X... Kan ikke fatte å begripe at folk "gleder seg" til årets lansering. Apple har stagnert på telefon-fronten, og det tror jeg våkne forbrukere har begynt å innse. Ikke tilfeldig at iPhone har mistet 2. plassen i antall solgte telefoner. Operativsystemet er for bra.. så akkurat det tror jeg ikke de som liker dette, har store problemer med. Det låste operativsystemet deres er jo det aller værste med eplene og hovedgeunnen til jeg og nesten alle jeg kjenner skiftet. Hadde man kunne valgt ett annet OS ville de solgt langt flere enheter også. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Og Samsung, LG osv tjenee grovt på å selge display til Eplene så de kan fortsette å produsere bedre enheter. Huawei også selger mer enn Apple så de er vel heller på en 3 eller 4 plass nå på salget Javel, og hva har det med Apples økende salg å gjøre? Du prøver å vinkle selv økning i salget som negativt for Apple? Endret 31. august 2018 av hekomo 1 Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 iPhone 9, iPhone XS og iPhone XS Plus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 iPhone 9, iPhone XS og iPhone XS Plus. iPhone 11 mener du vel. De hoppet over 9 og rett til 10, antakeligvis på grunn av 10 års jubileet i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg