djgudleif Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 (endret) Hei, jeg har kjøpt bunnpanne til min E46 318i. Det er en 2001-modell. Jeg har kommet i prossesen med å skru av bunnpanna, etter å ha jekket opp motor og demontert ramme osv. Litt av en sinnsyk prosess. Merker nå at bunnpanna ikke bare er festa hele veien rundt, men også tre-fire bolter på siden... Dette er (omtrent) slik eksisterende bunnpanne ser ut: Legg merke til fester (kun en synlig på bilde) på høyre side og hvordan den er bygd med en "vegg" på høyre side. Dette er bunnpanna som har kommet i posten: Her er bare fester hele veien rundt. Jeg kjøpte denne ved å angi reg.nr på varesøket så er det en halv-universal greie som vil passe tro? Den MÅ vel ikke festes med bolter på sidene?! Endret 30. august 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 bunnpanne2.png Det der er da to forskjellige bunnpanner og ingen av dem ligner nevneverdig på det første bildet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Har du noen beskrivelse av den bunnpanna du har fått? Merke/delenummer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 (endret) https://www.autodeler.co.no/van-wezel/12796193 Den passer ikke... Den nye gummi-pakningen som skal være rundt passer til den gamle bunnpanna da, men ikke til denne. Det er ganske dustete at begge disse kommer opp under samme søk på regnr, men LIKEVEL ikke passer sammen. Men når jeg først har bunnpanna løs, så er det lett å få noen til å sveise eller noe. Endret 31. august 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå