TaZ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har satt sammen dette..Ok ytelse(kontor,surf,brenning,mp3) Komplett.no Seagate Barracuda 7200.7 120GB A4tech Wireless Keyboard KBS2548R Silver DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 MSI CD-brenner IDE 48x/24x/48x/16x Combo- X48 EPoX EP-8RDA+ V2.1 hovedkort Socket A- nForce2 Ultra400/MCP-T, LAN, Firewire AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Spire CPU-Vifte WhisperRock IV Socket A PowerColor Radeon 9200 128MB DDR Microsoft Windows XP Professional Ed.(0ppgradering) Totalt 5000,- så langt Men skal og en laser printer.. Har ikke snøring på hvilken jeg skal velge.. Maskinen skal og brukes til å fakturere for et lite bilverksted (4 ansatte) Holder det med den billigeste?Hvilket merke bør jeg gå for i såfall.. Trenger og et ok lite kabbinett (ca 4-500kr) men synes komplett.no har meget dårlig utvalg her..Stygge eller så er dem alt for store.. Noen tips om nettbutikk som har en bra laser printer og et bra lite kabinett? så handler jeg heller alt der.. Så total pris innen for 8500,- men trenger ikke gå helt opp til den... Noe jeg har glemt da?? Har skjerm........... TaZ Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skal du ha kabinett burde du sjekke ut www.microplex.no Når det kommer til printer har heller ikke jeg snøra peiling Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 laser kommer i 2 utgaver sort hvitt / farger det lønner seg bare hvis du printer 1000sider om dagen blekkskriver er best til privat bruk Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 å på microplex og finn kabinettet! Men du kan jo sjekke ut hwb.no, tror de selger laser der å Lenke til kommentar
shahin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) laser kommer i 2 utgaver sort hvitt / fargerdet lønner seg bare hvis du printer 1000sider om dagen blekkskriver er best til privat bruk Dette er feilinformasjon. 1. Han nevner fakturering for bilverksted. 2. Laser er best til visse bruksområder, om du så har 1 utskrift pr dag. Hvor du får 1000 fra er for meg en gåte (eller egentlig ikke, men kan ikke utdype det her pga retningslinjene). Til privat bruk er laser helt klart best om du ikke trenger farger, dette er ikke vits å diskutere engang. Vennligst ikke post, i tråder hvor du ikke er 100% sikker på svaret til en problemstilling. Det er faktisk penger involvert i bildet, og hva er da vitsen med å anbefale noe som kommer til å koste trådstarter flere tusen mer over et par år. Endret 17. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg ville nok valgt denne lasereren http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...25&GrpID=3&s=pl og dette kabinettet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Qtec får mye pepper, men synes faktisk ikke dette kabinettet er så ille.. Svart og fint (standard) er der også.. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kjøp alt annet en q-tec!!! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kjøp alt annet en q-tec!!! Kan jeg spørre hvorfor? Ser ikke problemet med å kjøpe Qtec til en økonomimaskin som skal stå på ett verksted.. Selv har jeg NoiseControll og Lian Li hjemme, men på jobben gidder jeg da ikke kjøpe noe annet enn Qtec.. (Skal ikke overklokke eller putte i 1000 katoder på jobb) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 nei ok kansje ikke til det bruket, men jaja du får hva du betaler for! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Unnskyld at jeg skrev feil/galt/helt på jordet/osv av erfaring mener jeg bare at blekk er billigst hvis man skal ha farger har en 2400x2400 cannon photoprinter blekk. billigste laser farge skriver koster over 6000 på komplett tenkte bare total sett i kr ,hvor mye blekk og photopapir man får kjøpt tilsvarende mellomlegget i prisen på en laser farge sk. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 erfaring jeg har q-tec strømforskyning 550watt det er ikke bryter av/på på den og den tok kvelden etter 5 min er sendt i retur til komplett nå. sier bare litt om q.tec eller kanskje jeg var uheldig?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå