Gå til innhold

Intel/GeForce - bør jeg vente?

Anbefalte innlegg

Skal man vente på nye ting som kommer kan man vente inn i evigheten .

Men her var poenget mitt at den leveres med én SSD på 240 GB + én HDD på 1TB med en form for SSD brikke på 16 GB i tillegg? Hvis jeg har forstått det riktig. Hva er grunnen til det isåfall?

Slike hybriddrisker er raskere enn vanlige snurredisker. Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men fremdeles tullete:

intel Optane SSD 900P (480GB,1/2 Height PCIe x4, 20nm, 3D Xpoint)

Er også tullete slike selges til annet en bedriftmarkedet, samsung 970 evo er langt billigere og funger bedre for gjennomsnitt brukeren så sant hovedkortet har m.2 slot. Ytelsemessig vil ikke gjennomsnitt brukeren merke forskjell.

Skal du først ha hybrid hva med:

Seagate FireCuda 1TB SSHD 2.5"128MB, 5400rpm* Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Men her var poenget mitt at den leveres med én SSD på 240 GB + én HDD på 1TB med en form for SSD brikke på 16 GB i tillegg? Hvis jeg har forstått det riktig. Hva er grunnen til det isåfall?

Da har du Windows og programmer på den 240GB SSD'n, og spill på den 1TB harddisken som også har en Optane som cache slik at ting laster raskere enn uten Optane. Ikke en løsning jeg hadde valgt, men ikke noe feil i dette.

Lenke til kommentar

<p>

Ja men fremdeles tullete:

intel Optane SSD 900P (480GB,1/2 Height PCIe x4, 20nm, 3D Xpoint)

Er også tullete slike selges til annet en bedriftmarkedet, samsung 970 evo er langt billigere og funger bedre for gjennomsnitt brukeren så sant hovedkortet har m.2 slot. Ytelsemessig vil ikke gjennomsnitt brukeren merke forskjell.

Skal du først ha hybrid hva med: Seagate FireCuda 1TB SSHD 2.5"128MB, 5400rpm*

Hvis man ikkje vet hva det er, så har man mest sansynlig ikkje brukt for det heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...