Borger___ Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Har en Sony MDR-1000X der jeg har trykket "glem enhet" for å få den koblet til en annen telefon. Nå sitter jeg med 2 telefoner (antar jeg har trykt "glem enhet" på den andre også en gang) der ingen finner headsettet. Er det ikke mulig å koble til et headset igjen etter at man en gang velger "glem enhet" ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Må vel sette Sony'en i parringsmodus. Sikkert ved å holde inne ekstra lenge eller noe sånt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 RTFM = Read the fabulous manual. Det er mest sannsynlig en måte å sette opp headsettet opp som discoverable, vanligvis ved å holde inne en eller flere knapper en stund hvis du ikke har en direkte knapp for formålet. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Må vel sette Sony'en i parringsmodus. Sikkert ved å holde inne ekstra lenge eller noe sånt. Trodde den koblet automatisk da den ikke hadde egen BT knapp. Dette burde jeg ha googlet meg frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå