Odd R. Valmot Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 B&O slår på stortromma under IFA-messen.Denne høyttaleren har innebygd gyroskop Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Nice. Tror jeg. Er det ikke lenge siden B&O egentlig kom med noe nytt og innovativt? Jeg tror det siste jeg husker var en TV som var en fiasko som nesten fikk B&O til å hekte kroken på døra? Hyggelig at de kommer med noe annerledes igjen. -Så må Apple også snart gjøre et comeback, de har vært litt spastiske de siste åra. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Nice. Tror jeg. Er det ikke lenge siden B&O egentlig kom med noe nytt og innovativt? Jeg tror det siste jeg husker var en TV som var en fiasko som nesten fikk B&O til å hekte kroken på døra? Hyggelig at de kommer med noe annerledes igjen. -Så må Apple også snart gjøre et comeback, de har vært litt spastiske de siste åra. Apple kunne med fordel kjøpe B&O og LEGO, dei passer godt inn på hver sin måte. Er både dyre og gode nok. Fatter ikke butikker som selger Lego kopier, eller dei som kjøper slikt søppel for å spare 100,- kr. Tenk å gi bort dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå