Pusern Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Litt usakelig melding, men jeg bare må få det ut. Bodde på et sted der ADSL ikke var tilgjengelig. Flott kåk og pene naboer. Har flyttet til ei rønne med høyere husleie og ingen naboer, MEN med ADSL. Har jeg et problem? (Lykkelig tosk) Lenke til kommentar
jason Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Ja (men ikke med internett tilgangen) [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-03 22:23 ] Lenke til kommentar
pegg Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 jo da har vurdert de samme sjæl :smile: Lenke til kommentar
Mio Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Nei,du har ikke noe problem :smile: Jeg har ADSL nå og kommer ikke til å flytte et sted hvor jeg IKKE kan få det igjen. Du kan jo regne med hvor mye du hadde brukt på ISDN hvis du skulle bodd der du bodde uten ADSL. Da hadde det vel gått opp i opp med den nye husleia..hehe Kjøp deg noe sandpapir og litt tapet..så blir nok rønna bra :smile: Mio Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Flytter snart til sverige eller .no jeg! :smile: Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Takk. Da trenger jeg ikke psykiater alikevel.:smile: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hehe...hmm...sitter her og lurer på hvor mye vi må ut me hvis vi er en 2-300 folk som går sammen om å flytte til Sverige og bygge et boligkomplex med 10 mbit internett og 100mbit internt i blokka.. noen som er interrisert? Hadde jo vært råtøft da men eventuelt så kan vi jo kidnappe Thormod og få litt fortgang på adsl/Vdsl Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 jaja jeg ville nå heller å vurdert å flytte til finland da .... der holder dem jo på med VDSL Lenke til kommentar
Cool Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 23:22, Phyltre skrev:jaja jeg ville nå heller å vurdert å flytte til finland da .... der holder dem jo på med VDSL Da må du lere deg og snakke finsk også da :sad: Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 de fleste finske kan svensk ( har jeg hørt ). men hvis man først flytter ut av landet for å få bra internett tilgang så er man vel såpass avsosial at man ikke skal snakke så mye med andre... snakker av egen erfaring her, dette var før jeg oppdaget at det finnes et liv utenfor datarommet mitt. :wink: Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 22:21, Pusern skrev:Litt usakelig melding, men jeg bare må få det ut.Bodde på et sted der ADSL ikke var tilgjengelig. Flottkåk og pene naboer. Har flyttet til ei rønne medhøyere husleie og ingen naboer, MEN med ADSL.Har jeg et problem?(Lykkelig tosk) ________________________________________________ Endelig en medsammensvoren , hehehe jeg flytta fra finnmark får og få ADSL , hmmm hadde den fete Leiligheten der oppe på 80 kvadrat og kjente masse damer som jeg kunne gjøre både ditt og datt med :smile: Nå sitter jeg her sørpå i en hybeleilighet på 40 kvadrat og nedslitt tapet , kjenner ingen damer her og har gått ned i lønn med 500,- mnd :sad: Men EN TING HAR JEG : ADSL :smile: Hilsen enda en lykkelig tosk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Fin kåk, trendy nabolag, fine naboer, dater damer, fett betalt jobb.......og.......ADSL betalt av jobben...aaah..eg har det som plommen i egget! men ja...om jeg skal nevne et kriteriet som kan gjøre at jeg IKKE kjøper en leilighet i fremtiden..så blir det mangel på mulighet av bredbånd. Det er bare utelukket at jeg bor et sted uten Kabel/ADSL muligheter. AKIRA Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 I finland snakker man svensk som bare rakkern der :smile: ikke noe problem. + at det er billig øl der! :smile: Billigere internett tilknytning er det også. -- KnutZ ps: har fam. der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå