Gå til innhold

Galleriet Upload?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du laste opp bilder med motiver i bevegelse.

Jeg har gått gjennom Akams galleri med bilder. Jeg finner nesten bare bilder med motiver som står i ro.

Bygninger - portretter - parkerte biler - oppstillte dyr - landskap mm.

Slike bilder er vel det letteste for de fleste kameraer.

Kan du og andre legge inn bilder med folk som er i bevegelse, løper, driver idrett eller annen aktivitet som gjør det slik at fotografen ikke kan stille opp motivet.

Da kan vi virkelig få sjekket hvordan kameraene funker.

Gi kameraet litt arbeid.

Mvh

tomy

Lenke til kommentar

Vel jjeg har et bilde av en fugel mit i luften der du ser vingene stå rolig. Eller en tak vifte som går for fullt, som igjen ser ut til å stå rolig. Med en lukke tid på opptil 1/10 000 skal det ikke være noe problem å ta bilder av ting i fart. Men man skal vel også få en følelse av at det er bevegelse og ikke står parkert?..

Definer litt bedre hva du egentlig ser etter :)

Anders

Lenke til kommentar
Vel jeg har et bilde av en fugel mit i luften der du ser vingene stå rolig. Eller en tak vifte som går for fullt, som igjen ser ut til å stå rolig. Med en lukke tid på opptil 1/10 000 skal det ikke være noe problem å ta bilder av ting i fart.

Legg dem inn du, det er akkurat de bildene jeg ser etter.

tomy

Endret av tomy
Lenke til kommentar

Har lastet opp noen bilder nå. Skal laste opp noen flere i morgen når jeg får tilbake laptoppen :)

Jeg er en nybegynner amatør fotograf som har hatt s7000 i underkant av en uke. De fleste bildene er knipset med iso 400 og auto. Men noen har jeg testet egen instillinger på. Siden jeg fikk kamera har det bare vært dårlig vær, så jeg har bare hatt mulighet til å ha med meg kamera ut en gang..

Rimelig flaut å knipse bilder ute i offentligheten syntes jeg.

Men som sagt skal jeg laste opp flere bilder i morgen. Samt at vi skal en tur til sverige i morgen så da kan jeg teste mer på turen også :)

Anders

Lenke til kommentar

Har egentlig et spørsmål jeg.

Er det lov å publisere bilder av mennesker f.eks på et kjøpe senter uten å innhente godkjenning av personenen? Snakker ikke her om å fokusere på noen spesielt.

tomy

Hvis du her et ønske om bilde kan jeg kanskje knipse det. Men idretts arrangement blir det ikke noe av da... Såvidt jeg ikke tar meg en tur opp i hallen her da.

Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...