Cappoile Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Så jeg fikk disse smertene i går i to tiden, har hatt dette før men da varte det vanligvis bare ett få timer og nå føles det litt annerledes. Har smerte i nedre delen av magen og den er i midten. Den stinger og noen gang går smertene i bølger. Gjør vondt når jeg rører meg, legger meg og hoster. Avføring is a no go og av og til er jeg kvalm. Vet ikke om jeg har feber, trur ikke det også har jeg laktoseintoleranse, men da får jeg vanligvis bare løs mage. Skulle gjerne gått til legevakten men kommer meg ikke dit akkurat nå. Noen som kanskje har noen tips om hva jeg kan gjøre? Sikkert litt vanskelig fra internettet å vite hva det er, men jeg får nå bare prøve. Takk for svar. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Er det kritisk, ring 113,viss ikke, ring fastlegen din imorra tidlig og forklar situasjonen,de fleste fastleger har hastetimer tidlig på dagen,mulig du kan få dekket taxi til fastlegen viss du ikke fysisk klarer å dra til fastlegen. Endret 29. august 2018 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå